رئیس دفتر حفاظت از منافع مصر در ایران گفت: هیچگونه محدودیتی برای سفر گروهی مردم ایران به کشور مصر وجود ندارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،خالد عمار در پاسخ به سئوالی در خصوص تردد و بازدید مردم ایران از کشور مصر تاکید کرد: طبق توافقات عمل می کنیم و هیچگونه محدودیتی برای مردم ایران قائل نیستیم. زیرا مردم ما علاقه فراوانی به ملت ایران دارند.

وی ادامه داد: تمامی شرکت های گردشگری ایران که در بحث جابجایی توریست فعالیت می کنند می توانند گردشگران ایرانی را به طور گروهی به کشور مصر بیاورند و از تمامی اماکن تاریخی و گردشگری مصر بازدید کنند.

رئیس دفتر حافظ منافع مصر در ایران در پاسخ به سئوالی در خصوص بروز مشکلاتی برای گردشگران ایرانی طی چند مدت گذشته در کشور مصر یادآور شد: هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و اگر هم طی مدت گذشته یک مرتبه گروهی از توریست های ایرانی با مشکل مواجه شدند تنها به دلیل اولین بار بودن چنین سفرهایی است اما امروز این مشکلات برطرف شده و درهای مصر به روی گردشگران گروهی ایران باز است.

عمار تصریح کرد: طی مدت گذشته گروهی از مصر برای بازدید به کشور ایران آمد و طی این سفر از شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان بازدید کردند که این سفر باعث شد علاقه فراوانی به فرهنگ و تمدن ایرانی در میان مردم مصر بوجود آید و امیدواریم هر چه سریعتر روابط ایران و مصر توسعه یابد./ک

برچسب ها: ایرانیان ، مصر ، وجود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.