رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از لحاظ سازمان دهی نیروی انسانی، دستوالعمل برای همه مراکز استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی طراحی شده و در تاریخ 14 اردیبهشت اجرایی میشود.

عباس زاده، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در طرح پایش سلامت، مسئولیت مشاوره علمی و طراحی این برنامه ها در سازمان نظام سلامت عهده دار هستم.

وی با اشاره به مشاوره کمیته علمی در طراحی ، پروپوزال این برنامه اضافه کرد و افزود: در این راستا، با تعدادی از اساتید، پزشکان، متخصصین قلب و عروق و پرستاران مشاوره علمی تشکیل دادیم که این پروپوزال به تصویب رسید.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص سازمان دهی این طرح در تمامی مراکز استان ها اظهار داشت: از لحاظ سازمان دهی نیروی انسانی،  تقریبا دستورالعمل برای همه مراکز استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی طراحی شده و طی یک دستورالعمل ابلاغ شده است.

عباس زاده ضمن اشاره به تاریخ عملیاتی شدن این طرح و ابلاغ آن به مردم تصریح کرد: این برنامه از روز 14 اردیبهشت ماه اجرایی می شود و مردم می توانند به پایگاهها مراجعه کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار