ریيس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز از برگزاري رقابتهاي سواركاري كورس بهاره دراين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علي لطفي گنابادي گفت: مسابقات سوار کاری کورس بهاره با حضور سوارکارانی از شهرستانهای قوچان، مشهد، کلات و درگز ديروز30 فروردين ماه در محل پیست سوارکاری درگز برگزار شد.

وي افزود: در کورس یورقه 1500 متر مادیانها، مرتضی کیخا با اسب انتقام از درگز به مقام اول رسيد،

جلال جوادی با اسب باران از درگز دوم شد و علی محمد آریان ديگر سواركار درگزي با اسب صف شکن به مقام سوم دست يافت.

ریيس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز با اشاره به برگزاري رقابتهاي كورس يورقه 2000متر نريانها اظهار داشت: در اين كورس حشمت الله زبردست با اسب سمند و مجید عدلی با اسب رعد هر دو از درگز به ترتیب اول و دوم شدند و قنبرعلی گلدار با اسب مله گوش از قوچان به مقام سوم رسيد.

وي ادامه داد: اين مسابقات در کورس تاخت 1200 متر نيز برگزار شد كه امیر کاشانی با اسب سورنتو از مشهد اول شد، قنبرعلی گلدار با اسب سمند از قوچان به مقام دوم رسيد و علی علوی با اسب نازگل از مشهد در جايگاه سوم قرار گرفت كه در پایان به قهرمانان کورس های مختلف جوایز ارزنده ای اهداء شد.

لطفی گنابادی همچنين از حضور ورزشكاران درگزی در مسابقات ديروز انتخابی دو و میدانی نوجوانان استان در مشهد برای اعزام به رقابتهاي انتخابي تيم ملي خبر داد.

وي گفت: در ماده پرتاب وزنه مهدی رستمی و خسرو بایسته مقامهاي اول و دوم را از آن خود كردند و محمد مقیمی ديگر ورزشكار درگزي نيز به مقام چهارم دست يافت.

ریيس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز ادامه داد: در ماده پرتاب دیسک نيز امین اسماعیل زاده و مصطفی مرتضی نیا به ترتيب مقامهاي دوم و پنجم و در ماده پرتاب چکش مصطفی خداوردی زاده وآرمان مقدسی به ترتيب اول و دوم شدند.

وي با اشاره به كسب مقام اول رضا جلاير در ماده دو 800متر، افزود: در ماده دو امدادي4 در 100 متر نيز محمد علیزاده به مقام دوم رسيد و علی غائبی و علیرضا هوشمند ديگر نمايندگان شهرستان درگز در اين ماده به مقام چهارم و پنجم رسیدند، علی شبا بلان نيز مقام سوم ماده 5در 110 متر انتخابی دو و میدانی نوجوانان استان را از آن خود كرد.

لطفی گنابادی خاطرنشان كرد: سومين جشنواده پرواز بادبادكهای شهرستان نيز در روز جمعه 6 ارديبهشت ماه در روستاي خيرآباد برگزار خواهد شد. ب


برچسب ها: رییس ، اداره ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.