سرپرست تیم دانشگاه نجف آباد اصفهان گفت: تیم های دانشجویی شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات دانشجویی دانش آموزی هوا و فضا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند.

امید ملک احمدی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات دانشجویی هوا و فضا افزود: برگزاری پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی و دانشجویی هوا و فضا سبب رشد علمی جوانان ایرانی در زمینه صنعت هوا و فضا می شود.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری مسابقات این دوره اظهار داشت: خوشبختانه تیم های شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات دانشجویی هوا و فضا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند اما مهمترین مشکل در سالن برگزاری مسابقه بود که باعث شد تنظیم گلایدرهای دانشجویان با وزش باد به هم بخورد.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت گلایدر را دانشگاه پرداخت کرده است گفت: ساخت گلایدر به مدت دو روز زمان برد و هزینه آن را دانشگاه پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه گلایدری موفق است که بتواند یک پرواز ملایمی را با بیشترین برد داشته باشد افزود: برگزاری مسابقات هوا و فضا در هر دوره می تواند با سخت تر کردن قوانین باعث ساخت گلایدرهای پیشرفته تر گردد.

سرپرست تیم نجف آباد اصفهان در پایان اظهار داشت: برگزاری مسابقات هوا و فضا باعث می شود تا دانشجویان همکاری ، مدیریت پروژه و بحران را یاد بگیرند که برپایی کلاس های آموزشی رایگان طراحی و ساخت گلایدر به همراه آموزش نرم افزارها می تواند به رشد کیفی تولیدات دانشجویان بیانجامد./ح

برچسب ها: هوافضا ، آموزش ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.