شاهدان از شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجار در جریان عملیات تعقیب و گریز نیروهای امنیتی خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ شاهدان از شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجار در جریان عملیات تعقیب و گریز نیروهای امنیتی برای دستگیری قاتل یک مامور پلیس خبر دادند که امروز در جریان تیراندازی در دانشگاه ام آی تی بوستون کشته شد.

بنا بر اعلام رسانه های محلی، در حالی که پلیس، عملیات گسترده ای برای تعقیب و جستجو برای یافتن قاتل پلیس کشته شده در محوطه موسسه فناوری ماساچوست آغاز کرده است، احتمال می رود یک نفر در تیراندازی ها و انفجارهای شنیده شده در عملیات کشته شده باشد. 

به گفته شاهدان، صدای تیراندازی و انفجارهایی در منطقه واترتاون در شمال این دانشگاه شنیده شد. آدام براون، از ساکنان منطقه به خبرگزاری فرانسه گفت : « انفجارهایی رخ داد که احتمالا صدای انفجار نارنجک بود.» 
شبکه ان بی سی - وی جی ای آر نیز تصاویری از مردی را نشان داد که در یکی از خیابانهای شهر افتاده بود و ماموران پلیس گرد او جمع شده بودند. 

دو ساعت قبل از شنیده شدن صدای این انفجارها، فردی مسلح یک پلیس را در محوطه دانشگاه ام آی تی به ضرب گلوله کشت. ام آی تی در شهر بوستون قرار دارد؛ شهری که دوشنبه این هفته صحنه دو انفجار بود. در این انفجارها که در حین برگزاری مسابقه دو ماراتون در شهر رخ داد، سه تن کشته و صد و هشتاد نفر زخمی شدند. مقامات هنوز اعلام نکرده اند آیا ارتباطی بین انفجار روز دوشنبه و تیراندازی امروز وجود دارد یا خیر. 
                                          آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار