دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت:‌ فرصت حضور در انتخابات فرصتی استراتژیکی است که اصلاح‌طلبان نباید آنرا از دست بدهند، چرا که بار دیگر می‌توانند حماسه‌ای بزرگتر از حماسه دوم خرداد تکرار کنند.

"محمدزارع فومنی" دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شوراها گفت: از همه دوستداران نظام، انقلاب و کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند می‌خواهیم که برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان نیز باید از ثبت‌نام در انتخابات شوراها استقبال کرده و به نهضت ثبت‌نامی اعلام شده از سوی جبهه مردمی اصلاحات بپیوندند.  
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: از همه نیروهای توانمند، متخصص و متعهدی که می‌توانند در عرصه‌های مختلف تحولی ایجاد کنند درخواست می‌کنیم تا زمان باقی است برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند.  
 
فومنی با تاکید بر اینکه بعید از آقایان هاشمی و خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا کنند، گفت: بهتر است این آقایان هر چه سریعتر مواضع خود را نسبت به انتخابات آینده روشن کنند.
 
وی گفت: در جرگه اصلاح‌طلبان هر کسی که در خود این توان را می‌بیند که بتواند با تکیه بر تخصص، تعهد و تجربه خود، تحولی در کشور ایجاد کند باید در این عرصه حضور یابد.  
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: جبهه مردمی اصلاحات به دنبال کاندیدای اصلاح‌طلبی خواهد بود که بتواند در چارچوب نظام، انقلاب و قانون اساسی و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،‌ حماسه‌ای دیگر بیافریند.
 
فومنی گفت: با توجه به تشتت آراء بین جریان اصولگرایان، اصلاح‌طلبان به شرط رسیدن به تفاهم بین خود می‌توانند به موفقیت برسند.  
 
وی اظهار داشت: کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات کسی است که اکثر گروه‌ها قبولش دارند، چرا که این فرد کسی است که با شاخصه‌های گروه‌های مختلف همخوانی دارد.
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: کاندیداهایی که از اصلاح‌طلبان در این دوره مطرح هستند هنوز نتوانستند نظر کلیه جریان اصلاح‌طلبی را به خود جلب کنند که این امر معضلی برای جریان اصلاحات است،‌ لذا باید با رسیدن به تفاهم دنبال گزینه‌هایی باشیم تا بتواند کاندیدای اصلاح‌طلبان باشد.  
 
فومنی ادامه داد: اصلاح‌طلبان بیش از این به آمدن آقایان خاتمی و هاشمی اصرار نکنند چرا که با توجه به زمان باقیمانده ممکن است این فرصت نیز از دست برود.  
 
وی گفت: فرصت حضور در انتخابات فرصتی استراتژیکی است که اصلاح‌طلبان نباید آنرا از دست بدهند، چرا که بار دیگر می‌توانند حماسه‌ای بزرگتر از حماسه دوم خرداد تکرار کنند و این به واقعیت‌ها نزدیک‌تر است چرا که کاندیداهای جریان اصولگرا آن قدر قوی نیستند که بتوانند در برابر جریان اصلاح‌طلبان تاب و توان بیاورند.  
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات اظهار داشت: این جبهه در حال بررسی گزینه‌هایی است و طی  چند روز آینده کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام خواهد کرد.  
 
فومنی ادامه داد: از همه جریان‌ها تقاضا داریم فضای کشور را از یخ‌زدگی خارج کرده و انتخاباتی سازند تا شاهد انتخاباتی پرشور و حماسه‌ساز در کشور باشیم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت ما از کسی خواهد بود که با تبعیت از راه امام و شهیدان و منویات رهبری تلاش کند، تحولی بزرگ در کشور ایجاد کند. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار