عضو هيئت‌رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: تاكيد بر تشديد تحريم‌ها نشان از ياس غرب و رژيم صهيونيستي دارد و كشورهاي سرسپرده به جاي تبديل شدن به زمين بازي غرب، چشم خود را باز كنند.

"منصور حقيقت‌پور" نماينده اردبيل، سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات غرب و رژيم صهيونيستي در مورد تشديد تحريم‌ها عليه ايران گفت: مسئله تشديد تحريم‌ها كه از سوي غرب و رژيم صهيونيستي مطرح مي‌شود جديد نيست و بايد به اين مسئله توجه كرد كه تاكيد بر تشديد تحريم‌ها نشان از ياس غرب و رژيم صهيونيستي دارد.

وي با اشاره به اين مسئله كه اگر رژيم صهيونيستي و غرب بخواهند با نيروي نظامي براي مقابله با ايران وارد صحنه شوند ضربه سختي خواهند خورد ادامه داد: بايد به اين مسئله توجه كرد كه دنيا بزرگتر از فكر و انديشه غربي‌هاست و تمام امكانات در اختيار غرب و رژيم صهيونيستي نيست كه بخواهد تحريم كند.

حقيقت‌پور باتاكيد بر اين مطلب كه موضع تشديد تحريم‌ها همواره از سوي كشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي مطرح مي‌شود تصريح كرد: مدت زيادي است كه دشمنان كشور در حال تحريم ايران هستند اما جوانان اين مرز و بوم همواره توانسته‌اند به راههاي جديدي براي پيشرفت دست پيدا كنند.

عضو هيئت‌رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اين مطلب كه دوره جنگ جهاني اول به اتمام رسيده است گفت: غرب و رژيم صهيونيستي در وضعيتي نيستند كه بتوانند كشورهاي ديگر را مورد استعمار قرار دهند .

وي در پايان اظهار داشت: رژيم صهيونيستي و غربي‌ها بهتر است به جاي اين حرف‌ها به فكر حل مشكلات داخلي و اقتصادي خود باشند و كشورهاي سرسپرده به جاي تبديل شدن به زمين بازي غرب،چشم خود را باز كنند.

گفتني است؛ در اقدامي ناگهاني تعدادی از بانک‌های ترکیه از مشتریان ایرانی خود خواسته‌اند حساب بانکی خود را تخلیه کنند و در غیر این صورت، پول آنها بلوکه خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، تحریم ، یاس ، غرب ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار