عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: عمق كينه آمريكا از ايران، تحريم‌هايي است كه بر عليه كشورمان وضع مي‌كند چرا كه انقلاب اسلامي بسياري از نقشه‌هاي ايالات متحده را نقش بر آب كرد.

حجت‌الاسلام‌ وحيد احمدي نماينده مردم كنگاور، صحنه، هرسين و بيستون در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره ارائه طرح سناي آمريكا به اتحاديه اروپا مبني بر تحريم ايران از مبادله با يورو گفت: ايالات متحده هيچ‌گاه در گفتار و كردار خود صداقت نداشته لذا بحث مذاكره با كشورمان فقط براي فضاسازي رسانه‌اي انجام  شده است.

وي تصريح كرد: ايران كشوري مستقل و به‌دور از سياست‌هاي زياده‌خواهانه مستكبران غربي است به همين خاطر غربي‌ها از هر اقدامي براي ضربه زدن به كشورمان دريغ نمي‌كنند.

  نماينده مردم كنگاور، صحنه، هرسين و بيستون در مجلس اظهار داشت: عمق كينه آمريكا از ايران، تحريم‌هايي است كه بر عليه كشورمان وضع مي‌كند چرا كه انقلاب اسلامي بسياري از نقشه‌هاي ايالات متحده را نقش بر آب كرد.

حجت‌الاسلام احمدي با بيان اينكه  سياست‌هاي ايالات متحده بايد نسبت به ايران تغيير كند، افزود: رشد و توسعه كشورمان در زمينه‌هاي مختلف باعث نمايان‌تر شدن دشمني غربي‌ها شده است.

  عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: آمريكا به‌دنبال اجماع جهاني بر عليه كشورمان است چراكه اقدامات قبلي ايالات متحده بر عليه ايران موثر واقع نشده و بايد مسيرهاي جديدتري را تجربه كند لذا اگر تحريم ايران از دلار كارساز واقع ‌مي‌شد هيچ‌گاه به اتحاديه اروپا پيشنهاد تحريم كشورمان از يورو را نمي‌داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، تحریم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار