سارق حرفه ای که اقدام به سرقت از یک زن میانسال کرده بود با کمک مامورین دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از دادسرای ناحیه 11زن میانسال خیری که در چندین موسسه خیریه فعالیت دانست به قاضی پرونده گفت: چندی پیش در خیابان تصادف کردم و از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدم و مدتی در منزل در حال استراحت بودن یک روز مرد جوانی به درب منزلم مراجعه و پس از باز کردن در به داخل آمد و ادعا نمود که از شهرستان آمده و چند روزی در تهران مسافر است و از من طلب یک لیوان آب کرد من با وجود پای آسیب دیده برای او آب آوردم.

وی ادامه داد: مردم جوان به من گفت که بچه هایم در 2 خیابان پایین تر از این جا منتظر من هستند و من گوشی تلفن همراه ندارم و می خواهم از تلفن شما استفاده کنم من هم نیز گوشی تلفن خط ثابت منزل را به او دادم ولی او تقاضای گوشی تلفن همراه کرد.

زن میانسال افزود: من گوشی تلفن همراهم را که به ارزش 3 میلیون تومان بود به او دادم وی بعد از گرفتن چند شماره به سرعت از منزلم خارج و فرار کرد بعد از سر و صداهای من همسایه ها به دنبال او رفتند در همان زمان مامورین در حال گشت زنی در خیابان بودند که متوجه این جریان شده سریع به دنبال سارق رفتند.

سارق با دیدن مامورین به کوچه بن بست رفته و گوشی تلفن را داخل ساختمان متروکه می اندازد و بعد از آن به مامورین با دیدن این صحنه گوشی را از داخل ساختمان پیدا و او را دستگیر کردند.

بنابراین گزارش سارق به سرقت خود اقرار کرده و قاضی پرونده برای وی قرار قانونی صادر کرد./ل

برچسب ها: گوشی ، سرقت ، خیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار