بوستان کتاب در اردیبهشت ماه امسال با حدود 1500 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات بوستان کتاب، کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب درباره تعداد عناوین کتاب‌های قابل عرضه موسسه بوستان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: امسال بوستان کتاب آثار خود را در سه غرفه بزرگسال، دانشگاهی و کودک و نوجوان عرضه می‌کند و حدود 1500 اثر در غرفه‌های بوستان کتاب عرضه خواهد شد؛ از این تعداد 800 عنوان در غرفه بزرگسال و عمومی، 400 عنوان در غرفه کتب دانشگاهی و 300 عنوان نیز در غرفه کودک عرضه خواهد شد.

مهدی محدثی تصریح کرد: موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه سال گذشته در مجموع 1300 عنوان کتاب عرضه کرده بود که این تعداد در سال جاری و در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به 1500 عنوان افزایش یافته است.

وی در خصوص تخفیف آثار بوستان کتاب گفت: آثار موسسه در بخش بزرگسال، دانشگاهی و کودک و نوجوان با تخفیف 20 تا 25 درصد عرضه خواهد شد و همچنین بن کتاب و کارت‌های اعتباری خرید کتاب نیز پذیرفته میشود.

کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب بیان داشت: برای عرضه محصولات و منشورات این موسسه در نمایشگاه امسال، حدود 18 متر مربع فضا در بخش کودک و نوجوان، 200 متر مربع در بخش بزرگسال و 24 متر مربع نیز برای غرفه کتب دانشگاهی درخواست کرده‌ایم که به نظر می‌رسد برای عرضه تعداد عناوین یاد شده مناسب باشد .

وی همچنین در خصوص فعالیت انتشاراتی موسسه بوستان کتاب در سال گذشته تصریح کرد: این موسسه در سال گذشته در مجموع 353 عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده که از این تعداد 78 عنوان چاپ اول بوده و برای نخستین بار منتشر شده و 275 عنوان نیز بازچاپ بوده است، کتاب‌های این موسسه در 16 موضوع اصلی و 65 موضوع فرعی منتشر می‌شود.
برچسب ها: قم ، کتاب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.