مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: شبکه های تعاون روستایی با ظرفیت بسیار بالایی که دارند می توانند در تحقق حماسه اقتصادی نقش موثری ایفا کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،ناطق معین الدین روز سه شنبه در نشست مسئولان تعاون روستایی استان و شهرستانها که در محل تعاون قزوین برگزارشد اظهارداشت: خلق حماسه اقتصادی در بخش کشاورزی با تلاش و همدلی شبکه تعاون روستایی تحقق می یابد.

معین الدین گفت: امروز شبکه گسترده تعاونی ها اعم کشاورزی، روستایی، تولیدی، زنان و نظام صنفی کشاورزی نقش قابل ملاحظه ای را در اقتصاد کشور دارند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی واقتصادی افزود: با توجه به اینکه تعاونی ها جزء تشکلهایی هستند که از نهاد مردم شکل گرفته و دارای اقتصاد مردمیند با تلاش، اتحاد و همدلی می توانند توانایی اقتصادی کشور در بخش کشاورزی و بازرگانی را توسعه دهند.

وی با اشاره به توانمند سازی تعاونی ها به عنوان اهرمی برای توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد: تعاونی ها اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی تلقی می شوند و در بهره وری بهینه در شرایط تولید و کار در جامعه تاثیرگذارند.

این مسئول فرهنگ سازى و پرورش افراد کارآمد و فعال را از مهمترین مؤلفه های توانمند سازی و توسعه تعاونی ها عنوان کرد و گفت: استان قزوین دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی در بخش کشاورزی است و با وجود این پتانسیلها شبکه تعاون روستایی می تواند موجب خلق حماسه اقتصادی شود.

به گفته وی شبکه تعاون روستایی در سال جاری وظیفه خطیر و مهمی را برعهده دارد و مسئولان و کارشناسان سازمانی لازم است با برنامه ریزی مدون و دقیق در حوزه های مختلف تعاونی ها شامل کشاورزی، بازرگانی، خدمات فنی و مهندسی برای دستیابی به اقتصادی پویا نقش خود را ایفا کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه ملت ایران در سال جاری امتحان بزرگ انتخابات رياست جمهوري را در پیش دارند اظهارداشت: مردم با حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر به دشمنان اسلام ثابت خواهند کرد که باهم متحد هستند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

معین الدین بیان کرد: وظيفه همه مسئولان است كه در حماسه سياسي انتخابات بزرگ ریاست جمهوری علاوه بر حضور جدي و فعال، زمينه را برای مشاركت حداكثري مردم  فراهم كرده و در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شبکه تعاون روستایی استان قزوین می تواند با تلاش بیشتر در سطح کشور دارای رتبه برتر باشد عملکرد شبکه در سال گذشته را مطلوب عنوان کرد و گفت: در سال جاری صادرات محصولات کشاورزی و عرضه محصولات از طریق سامانه مجازی علاوه بر خرید توافقی و تهیه و تدارک بذر و نهاده های کشاورزی در دستور کار قرار دارد که در این زمینه لازم است برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد./ک
برچسب ها: روستایی ، تحقق ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.