تلويزيون سوريه در برنامه اي با پخش اعترافات شماري از سرکرده هاي تروريست هاي مسلح خبرداد: آنها در قبال عمليات خرابکارانه و کشتار مردم بيگناه، از طرفهاي خارجي اسلحه و پول دريافت مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اين افراد شرور که سرکردگي تشکلهاي موسوم به «گردانهاي شورشي مسلح در جنوب سوريه و دمشق» را برعهده دارند، در اعترافاتشان گفتند: برخي از مخالفان خارج نشين با برقراري ارتباط با آنها و پرداخت مبالغي هنگفت، خواستند تا گروه هاي شورشي تشکيل دهند و مدعي شوند که در چارچوب گروهک موسوم به ارتش آزاد فعاليت مي کنند.

يکي از تروريست هاي بازداشت شده در اعترافات خود مدعي شد: سرکرده شوراي نظامي گروه هاي شورشي در استان درعا واقع در جنوب سوريه است و ماهانه 600هزار دلار بابت فعاليت خود از طرفهاي خارجي دريافت مي کند.وي همچنين اعتراف کرد: شيخ نشين هاي خليج فارس مانند قطر و عربستان و همچنين ترکيه مبالغ هنگفتي به شورشيان پرداخت مي کنند و افرادي هم که به گروه هاي مسلح مي پيوندند، مزدوراني هستند که تنها در قبال دريافت پول ، اسلحه به دست مي گيرند.

برپايه اين گزارش، در اعترافات تروريست هاي بازداشت شده، آمده است:« سليمان» فرزند سلطان آل سعود پادشاه عربستان گفته است: رياض مبلغ دو ميليون دلار براي جذب نيرو و پيوستن مزدوران تروريست به گروهک ارتش آزاد اختصاص داده است. آنها در ادامه گفتند: يکي از عوامل سيا به نام« مايکل» که در اردن مستقر است، با آنها ارتباط برقرار کرده و کمکهاي لجستيکي و نظامي در اختيارشان قرارداده است، او شماري از تروريستها را براي آتشباري با خمپاره انداز 120 ميليمتري آموزش داد.

اين تروريست ها در ادامه تصريح کردند: گروه تکفيري جبهه النصره از نا امني در سوريه سوء استفاده کرده و به بهانه برپايي حکومت اسلامي به کشتار مردم بيگناه و ويران کردن اين کشور دست مي زنند و همچنين گروه هاي تروريستي ويژه اي در شهر حلب مستقر هستند که وظيفه آنها فقط سرقت و انتقال کارخانه ها به ترکيه است  .

آنها در پايان اعترافات خود فاش کردند: برخي از رسانه هاي جنجال برانگيز مانند الجزيره قطر و العربيه عربستان سياستهاي تبليغاتي خود را بر محور فتنه برانگيزي پيگيري مي کنند و براساس برنامه هاي از پيش ترسيم شده، اخبار بي اساس و دروغ پخش و حقايق و وقايع سوريه را تحريف مي کنند.

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار