معاون تبيين بسيج دانشگاه تهران از برگزاري بيش از 10 نشست انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري در محل اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران عبدالحميد ثامني معاون تبيين بسيج دانشگاه تهران امروز(دوشنبه) در نشست خبري - انتخاباتي دانشجويان بسيجي دانشگاه تهران، بسيج دانشجويي را پوياترين و جامع‌ترين مجموعه تشکيلاتي در دانشگاه‌ها دانست و گفت: بسيج دانشجويي به عنوان مجموعه‌اي که تمام هدف و آرمانش اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي فارغ از وابستگي به احزاب و گروه‌هاست برخود لازم مي‌داند زمينه و بستري را ايجاد کند تا بستري ايجاد كند تا کانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به طرح برنامه‌هاي خود براي چگونگي اداره کشور را پرداخته و برنامه‌هاي يکديگر را نقد منصفانه کنند.

وي در ادامه افزود: بسيج دانشجويي دانشگاه تهران به عنوان بزرگترين و مهم‌ترين مجموعه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي کشور برآن است تا با برگزاري نشست‌هايي با عنوان "تدبير جمهور" به سنجش عيار برنامه‌هاي کانديداهاي رياست جمهوري در قالب پنل‌هاي چند نفره بپردازد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تهران همچنين اظهار داشت: بنابراين طي هفته‌هاي آتي و با توجه به فرصت اندک دانشگاه براي نقش‌آفريني در عرصه انتخابات از کانديداها و تيم‌هاي برنامه‌ريز و اجرايي آن‌ها مطالبه مي‌کند تا با حضور در فضاي عمومي دانشگاه تهران به ارائه و تشريح برنامه‌ها و رويکرد خود در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي و سياسي بپردازند.

در ادامه محمد هادي سليمي‌زاده مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تهران برنامه‌هاي انتخاباتي اين دانشگاه را به شرح زير اعلام کرد:


-نشست‌هاي متعدد اقتصادي با حضور کانديداهاي مختلف
-نشست انرژي، مسکن و ترانزيت و زيرساخت‌هاي دولت الکترونيک در دانشکده فني
-نشست الگوي ايراني اسلامي پيشرفت و مقاومت در دانشکده علوم اجتماعي
-نشست پرونده هسته‌اي در دانشکده فيزيک
-نشست اشتغال در دانشکده مديريت
-نشست فرهنگ در دانشکده الاهيات
-نشست آموزش در نظام سياسي در دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي
-نشست سينما و هنر در دانشکده هنرهاي زيبا
-نشست سياست خارجي در دانشکده حقوق و علوم سياسي
-نشست پژوهش و فناوري در دانشکده علوم
-نشست سبک زندگي در دانشکده ادبيات
-نشست توسعه روستايي و تهديد نسل در دانشکده جغرافيا
-نشست‌هاي امنيت غذايي و اقتصاد کشاورزي

وي خاطرنشان کرد: در اين نشست‌ها از هر کانديدا طبق توانايي و تجربيات گذشته او سوال خواهد شد که در نتيجه به تحليل توانمندي‌هاي آن‌ها خواهد انجاميد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: چنانچه اين نشست‌ها با استقبال خوب کانديداهاي رياست جمهوري مواجه شود باز هم شاهد دعوت مجدد از همان کانديدا خواهيم بود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سلیمی ، کنفرانس ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار