دادگاه تجديد نظر ، 50 ضربه شلاق احمدرضا عايدزاده را به يک ميليون جزاي نقدي بدل کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  دادگاه تجديد نظر ، 50 ضربه شلاق احمدرضا عايدزاده را به يک ميليون جزاي نقدي بدل کرد.
 
احمدرضا عابدزاده که به دليل مصاحبه عليه پزشک اسبق خود به 50 ضربه شلاق از سوي دادگاه مطبوعات محکوم شده بود ، حالا به حکم دادگاه تجديد نظر و درحالي که خارج از ايران به سر مي برد بايد يک ميليون تومان به شاکي پرداخت کند. با اين وجود گلر سرشناس فوتبال ايران اين مجازات را عادلانه نمي داند و مي گويد عملي که سال ها قبل روي پايش انجام داده با موفقيت همراه نبوده و باعث مشکلاتي عديده در زندگي او شده و دليل اين نقص را اشتباه پزشک خود مي داند. چيزي که البته ارتباطي با دادگاه او پيدا نمي کند و قضات پرونده در مرحله بدوي و تجديد نظر تنها به حرف هاي او در يک مصاحبه استناد کرده اند و اين حکم را براي الفاظي که عابدازده درباره پزشک خود استفاده کرده حکم داده اند. سال قبل بود که عابدزاده به دليل مصاحبه اش درباره دکتر مددي اولين جراح خود ممنوع الخروج شد .
 
او در آن زمان به 50 ضربه شلاق محکوم شد اما پس از اعتراض اين حکم 50 ضربه شلاق به يک ميليون جزاي نقدي تبديل شده و چون عابدزاده اين پول را پرداخت نکرده با خواست شاکي و پيگيري او حساب بانکي عابدزاده مسدود شده است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار