نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1392 کل کشور، با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه 92 به احتمال زیاد در نشست علنی بهارستان در روز سه‌شنبه (27 فروردین‌ماه) رأی خواهد آورد، گفت: در غير اين صورت، ارائه مجدد لایحه بودجه سه‌دوازدهم ازسوی دولت موضوعیت ندارد.

"غلامرضا تاج‌گردون" نماینده مردم گچساران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره سناریوهای پیش‌روی لايحه بودجه 92، گفت: با توجه به رد کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، اگر در نشست فردای بهارستان کلیات رأی نیاورد لایحه مجددا به دولت ارجاع می‌گردد تا دولت اصلاحات لازم را جهت تأمین نظر مجلس به عمل آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش‌بینی مي‌کنم کلیات لایحه بودجه در صحن علنی بهارستان رأی خواهد آورد، افزود: در این صورت کمیسیون تلفیق وارد جزئیات و بحث‌هاي هزينه‌اي و درآمدي خواهد شد.
 
نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق با بیان اینکه در صورت عدم تصويب کليات لایحه بودجه در صحن علني فرداي بهارستان ارائه لايحه بودجه سه‌دوازدهم دیگری از سوی دولت موضوعیت ندارد، تصریح کرد: دولت باید لایحه بودجه 92 را اصلاح و نقطه نظرات نمایندگان را در آن در نظر بگیرد و مجددا لایحه را به مجلس ارائه کند.
 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در جلسه علنی فردا 10 نماینده در موافقت با کلیات لایحه بودجه و 10 نماینده نیز در مخالفت با کلیات صحبت خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، بودجه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار