عضو هيئت‌رئيسه کميسيون تلفيق، از بررسی شاخص‌هاي کلان اقتصادی از جمله قیمت نفت و دلار در لايحه بودجه 1392 کل‌کشور و با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد.

"ايرج نديمي" نماينده مردم لاهيجان و سياهکل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح نشست صبح امروز کميسيون تلفيق، گفت: در اين نشست که با حضور وزیر اقتصاد، رئیس‌کل بانک مرکزی و معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری برگزار شد، کليات بودجه و بحث منابع درآمدي بودجه مورد بحث و برررسي قرار گرفت.
 
وي در ادامه افزود: بررسي شاخص‌هاي کلان اقتصادی از جمله قیمت نفت و دلار، طرح‌هاي عمراني، مجموع واگذاري دارايي‌ها، بحث ماليات و ارزش افزوده از جمله محورهاي  نشست امروز بود و رئيس کل‌بانک مرکزي و وزير اقتصاد گزارشي درباره  نرخ تورم، اوراق مشارکت و ساير موارد مهم اقتصادي در لايحه بودجه 92 ارائه دادند.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسون تلفيق در خاتمه خاطر نشان کرد: کميسيون تلفيق از امروز تا روز سه‌شنبه آينده منابع بودجه را بررسي و در روز چهارشنبه نيز در مورد آن تصميم‌گيري خواهد کرد و سپس وارد بحث مصارف بودجه خواهد شد.

انتهاي پيام/ 

برچسب ها: کمیسیون ، تلفیق ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار