ساکنان غزه با برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از اسیران فلسطینی ، از مجامع بین المللی خواستند برای آزادی فوری فلسطینیان در زندانهای رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ; احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت : در سایه مقاومت اسیران فلسطینی در زندانهای اشغالگران ، ملت در روز اسیر با فرزندان مقاوم خود اعلام همبستگی کرد. اسرای قهرمان به دلیل دفاع از آزادی و عزت ملت فلسطین بازداشت شدند و تلاشهای ملت تا آزادی همه آنان ادامه می یابد.

این اجماع در ملت فلسطین وجود دارد که فقط گزینه مقاومت می تواند به آزادی اسیران فلسطینی کمک کند و بنابراین باید نظامیان صهیونیست ربوده و با اسیران فلسطینی مبادله شوند.

شهروند فلسطینی می گوید: ما در این تظاهرات تاکید می کنیم که ادامه جهاد و مقاومت و ربودن نظامیان رژیم صهیونیستی تنها راه برای آزادی اسیران و از بین بردن مشکلات آنهاست. شهروند فلسطینی گفت : کشورهای عربی و اسلامی باید از اسیران فلسطینی قاطعانه حمایت کنند. حمایت از اسیران فلسطینی وظیفه همه اعراب و مسلمانان است.

تحرکات مردمی گسترده در غزه در حمایت از اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی نیازمند حمایت هوشیارانه کشورهای عربی و اسلامی است.

                                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: تظاهرات ، غزه ، اسیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار