نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ولایت از برخی خواص هم پیش افتاده اند.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت الله سید احمد خاتمی جمعه شب در جمع عزاداران حسینیه ثارالله کرمان گفت: سبک زندگی را باید از حضرت زهرا ( س) بیاموزیم و این حضرت فرزندان خود را حق مدار بار آورد.

وی ادامه داد: حق در موضع سیاسی موضع امامان معصوم است و در این راستا باید حق را شناخت و از حق دفاع کرد و تنها ماندن حضرت علی( ع) باعث شد که سر امام حسین( ع) به نیزه رفت.

آیت الله خاتمی با اشاره به حدیثی از امام علی( ع) افزود: انسان متقی حق را می گوید چه به نفع او باشد و چه نباشد و علاوه بر گفتن حق باید آن را از زبان هر کس که بشنود، بپذیرد.

وی اطاعت از دستورات الهی را از جمله آموزه های زندگی حضرت زهرا( س) عنوان کرد و اظهارداشت: باید از همان کودکی فرزندانمان را با مهر و محبت خدایی به اطاعت از فرامین الهی تربیت کنیم و توجه به نعمت های خدا داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نعمت های مادی و مذهبی گفت: ولایت نعمت بزرگی است و اگر در هر کشوری ولایت و رهبری نباشد شکست خورده است.

وی با اشاره به انقلاب ها و خیزش های اسلامی در منطقه تصریح کرد: بعضی از این انقلاب به دلیل نداشتن رهبری بصیر و فهیم به انحراف رفته است.

آیت الله خاتمی با اشاره به حکمت اندیشی های رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بزرگترین شخصیت های سیاسی و مذهبی دنیا در دیدار با ایشان به شخصیت والای ایشان اعتراف کرده و در مقابل ایشان فروتنی کرده اند.

وی همچنین به توطئه های دشمنان در مقابل اصل ولایت فقیه تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران در دفاع از ولایت از بسیاری از خواص نیز پیش افتادند./ک

برچسب ها: دفاع ، ولایت ، بعضی ، خواص ، پیشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.