بافرارسیدن ایام عزاداری دهه دوم فاطمیه هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها اقامه عزا مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، برنامه مراسم عزاداري ايام فاطميه در مساجد و نمازخانه‌هاي دانشگاه‌ها به شرح زير است:

دانشگاه تهران
مسجد دانشگاه تهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم عزای فاطمی را از 26 تا 28 فروردین در مسجد این دانشگاه برگزار می‌کند.

مراسم مسجد دانشگاه تهران از ساعت 11:30 آغاز با سخنراني حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مداحي حاج سعید حدادیان ادامه خواهد داشت و شرکت در اين مراسم براي عموم آزاد است.

دانشگاه علامه طباطبایی
مراسم گرامیداشت و سوگواری این دانشگاه در روزهای 24 و 26 فروردین از ساعت 11 تا 13 در دو دانشکده ادبیات و پردیس به طور همزمان برگزار می‌شود .

برهمين اساس حجت‌الاسلام رنجبر در پردیس دانشگاه در این دو روز و حجت‌الاسلام حلوائیان در دانشکده ادبیات سخنرانی می‌کنند و ذاکران اهل بیت آقایان محمدخواه، هاشمی و اسحاقی در این مراسم مداحی می‌کنند.

گفتني است، اعزام مبلغ دینی به خوابگاه‌ها و دانشکده‌های دانشگاه در این دو روز از دیگر برنامه‌های این دانشگاه خواهد بود.

دانشگاه آزاد شهر ری
هیئت مکتب الزهرای این دانشگاه از 21 تا 26 فروردین مراسم عزای فاطمی را با سخنرانی حجت‌الاسلام سید امین‌الله دادگر مسئول دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه و حجت الاسلام موسی تنکابنی رئیس فرهنگستان اسلامی و مداحی ذاکران اهل بیت برگزار می‌کند.

این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود و برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه کتاب و پوستر در محوطه دانشگاه از دیگر اقدامات این هیئت دانشجویی برای اعزاز این دهه خواهد بود.

دانشگاه عباسپور
هیئت 5 تن آل‌ابای دانشگاه عباسپور شنبه 24 فروردین بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد این دانشگاه با سخنرانی حجت‌الاسلام گیلانپور و مداحی ذاکران اهل بیت مراسم سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه را برگزار می‌کند.

گفتني است، این هیئت مراسم سوگواری فاطمی دیگری را روز پنچشنبه 22 فروردین ساعت 21:30 در خوابگاه این دانشگاه برای دانشجویان با سخنرانی حجت الاسلام گیلانپور برگزار خواهد کرد.

دانشکده صنعت هواپیمایی
مراسم عزاداری فاطمی در خوابگاه تهرانسر این دانشگاه با سخنرانی حجت‌الاسلام بخشایشی و مداحی آقای برزکار بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

این مراسم از 20 فروردین آغاز شده و تا 25 ادامه دارد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی
روز شنبه مراسمی را در ساختمان مرکزی این دانشگاه با سخنرانی حجت‌ الاسلام سید عباس موسوی مسئول دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه و مداحی ذاکر اهل بیت آقای خسروان بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌کند.

براین اساس، مسابقه کتابخوانی سراسری اینترنتی " بانوی عالم" از شهادت تا میلاد بانوی مکرم از دیگر برنامه هایی است که برای این ایام درنظر گرفته شده است . کتاب روی سایت این دانشگاه قرار می‌گیرد و دانشجویان از روز 26 می‌توانند این کتاب را از روی سایت دانلود کنند و تا روز ولادت حضرت فاطمه به 20 سوال پاسخ دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار