رئیس اداره بازیافت منطقه 10گفت: در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی دربین دانش آموزان و والدین آنها طرح حامیان بازیافت در مدارس منطقه اجرا می شود.

محسن مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبرگفت: در راستای ارتقاء فرهنگ بازیافت مواد و ایجاد انگیزه و آشنایی شهروندان با اهمیت بازیافت مواد و تفکیک زباله های خشک و ترآموزشگران واحد بازیافت اقدام به آموزش بازیافت در مدارس این منطقه کردند.
وی در ادامه افزود: به منظور آشنایی و اشاعه فرهنگ بازیافت و حفظ محیط زیست دانش آموزان مدارس پسماندهای خشک خود را به صورت هفتگی تحویل ناوگان جمع آوری می دهند و درقبال آن کارت جایزه دریافت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس از پایان هر ماه بین دانش آموزان که با این واحد همکاری کردند جایزه توزیع می شود و این طرح 3روز در هفته در مدارس این سطح محدوده تکرار می شود.ثبت طرح چکاپ ویژه زنان سرپرست خانوار و همچنین معاون اجتماعی و فرهنگی امیرحسین بهاری صفت در خصوص ثبت طرح چکاپ زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: به همت اداره امور بانوان طبق دستور و پیگیری های ستاد توان مندسازی مبنی بر اجرای طرح چکاپ سلامت زنان سرپرست خانوار در سال 91و هماهنگی های به عمل آمده با کلینیک شهرداری منطقه 10و بیمارستان ضیائیان ، چکاپ انجام شده که این طرح شامل هفت مرحله از جمله آزمایش خون، نوارقلب ، تست پاپ اسمیر، ماموگرافی، سونوگرافی ، ویزیت پزشک و زنان است.
وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمامی اطلاعات و مراحل جز به جز 300نفر از زنان سرپرست خانوار در سامانه توسط امور بانوان درحال ثبت است./ز
برچسب ها: بازیافت ، مدارس ، حامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار