فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ماموران انتظامی نیشابور در ردزنی یک سوداگر مرگ، محموله مواد مخدر را از خودروی تصادفی‌ کشف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس محمد‌حسن امیری اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر نیشابور در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به نیشابور دست یافتند.

وی افزود: پلیس، متهم قاچاقچی را شناسایی و در ردزنی‌های خود دریافت که متهم در حال قاچاق مواد افیونی در مسیر بیرجند به قائن در استان خراسان جنوبی تصادف کرده و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های بیرجند بستری است.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اخذ نیابت قضایی به بیرجند اعزام و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در بازرسی از خودرو سمند تصادفی 15 کیلو و 100 گرم حشیش را که در 31 بسته در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

حادثه آفرینی خودروی نیسان

امیری ادامه داد: بی‌احتیاطی راننده خودرو نیسان حامل 2 هزار لیتر سوخت که در حال تخلیه نفت تانکر خود بود در شهر بار از توابع شهرستان حادثه آفرید.

وی بیان کرد: بنابر اعلام ماموران کلانتری 16 شهر بار مبنی بر آتش‌سوزی خودرو نیسان حامل سوخت بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و پس از رسیدن به محل مشخص شد راننده خودرو نیسان نفت‌کش که در حال تخلیه 2 هزار لیتر نفت تانکر دچار حریق شده و آتش به یک دستگاه خودرو پراید سرایت و هر دو دچار حریق شدند.

امیری یادآور شد: کارشناسان آتش‌نشانی علت آتش‌سوزی را اتصالات کابل‌های برق با خودرو نیسان اعلام و میزان خسارت وارده را بالغ بر 200 میلیون ریال برآورد کردند.
برچسب ها: نیشابور ، حشیش ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.