معاون اول رييس جمهور با تاكيد بر اهتمام دولت بر حمايت از چايكاران استان گيلان گفت: دولت تلاش مي كند با تفويض اختيارات خود به استاندار گيلان از آسيب رسيدن به صنعت چاي جلوگيري كند و ترتيبي اتخاذ دهد كه چايكاران درآمد بيشتري از فروش برگ سبز چاي بدست آورند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رحيمي در جلسه كارگروه كشاورزي كه در مركز استان گيلان برگزار شد، ضمن تسليت به مردم بوشهر و خانواده هاي داغديده از زلزله اظهار داشت : دولت بلافاصله پس از وقوع زلزله وارد عمل شده و مقدمات كار را براي جبران خسارات فراهم كرده است.

معاون اول رييس جمهور بسته بندي مناسب و كيفيت چاي را از مهمترين عوامل معرفي چاي گيلان برشمرد و افزود : اگر چاي گيلان در بسته بندي هاي شكيل و مطلوب قرار گيرد خواهيم توانست ضمن معرفي آن به كشورهاي همسايه ميزان صادرات چاي را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيم.

رحيمي اظهار اميدواري كرد اين جلسه گامي در جهت پيشرفت استان گيلان باشد و بتواند دغدغه كشاورزان اين منطقه را برطرف كند .

در اين جلسه كه امام جمعه رشت، وزراي جهاد كشاورزي و مسكن و شهرسازي، استاندار گيلان، برخي نمايندگان مردم گيلان در مجلس شوراي اسلامي و شماري از مديران استاني نيز حضور داشتند، استاندار گيلان گزارشي از ظرفيت هاي استان در بخش كشاورزي و دامپروري ارائه و پيشنهادات خود را براي توسعه صنعت چاي و كشاورزي گيلان مطرح كرد./س

برچسب ها: چای ، گیلان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار