نظم در محیط كار یكی از محورهای مهم در مدیریت بهره وری است كه تمامی شركت های موفق دنیا به آن تكیه كرده اند.

محمديان کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تكیه بر ارتقای بهره وری و كیفیت محصولات داخلی برای بقای شركت های تولیدی و تجاری در شرایط اقتصاد جهانی اصلی انكارناپذیر است.
وی اظهار كرد: مدیریت كایزن كمك می كند كه واحدهای تولیدی با شناخت مسیر حركت از تمامی امكانات در جايگاه شايسته استفاده و موفقیت و ماندگاری خود را در عرصه رقابت ها تضمین كنند.
وی ادامه داد: امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت های موفق دنیا بهره وری و پویایی سازمانی خود را مدیون به کارگیری سیستم های بهبود می دانند.
وی ابزار اجرای کایزن را در پنج دسته طبقه بندی نمود و ادامه داد: اين پنج دسته طبقه بندي شامل5S، ابزارهای مرتبط با دقت و زمان کار، ابزارهای مرتبط با ماشین آلات، ابزار مرتبط با کیفیت و ابزار عمومی است.
اين کارشناس اقتصادي تصریح كرد: مدیران حوزه تولید باید با شناخت مسیر حركت نقاط زیان ده و هدررفت منابع واحد خود را شناسایی كنند و با مشاركت نیروی انسانی بدنه تولید برای رفع آن بكوشند.
محمديان در پايان خاطرنشان کرد: نظم در محیط كار یكی از محورهای مهم در مدیریت بهره وری است كه تمامی شركت های موفق دنیا به آن تكیه كرده اند./س
برچسب ها: مدیریت ، بهره وری ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار