رئیس اداره اشتغال اتباع خارجی از شناسایی بیش از 5264 تبعه خارجی غیر مجاز شاغل در سال گذشته را خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،غلامرضا شعبان زاده با اعلام  این خبر اظهار کرد : با عنایت به اهمیت و ضرورت شناسایی و جلوگیری از اشغال فرصتهای شغلی توسط اتباع بیگانه غیر مجاز در استان از ابتدای فروردین ماه سال گذشته تا پایان سال بیش از  1999 مورد بازرسی در این خصوص توسط بازرسان کار استان انجام گرفته که منجربه شناسایی بیش از 5264  تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در استان گردیده است وی در ادامه تاکید کرد : به موجب ماده 181 قانون کار ، بکارگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز کار در هر شغلی جرم محسوب می گردد که در همین راستا در سال گذشته بیش از  1566 نفر از افرادی که اتباع خارجی غیر مجاز را بکارگیری نموده اند شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه به مراجع ذیصلاح معرفی گردیدند .
 شعبان زاده به آمار تعداد مجوزهای صادره برای اتباع خارجی اشاره نمود و تصریح کرد : در سال 1391 بیش از 1241 پروانه کار جهت اتباع خارجی دارای همسر ایرانی و متخصصین فنی و  227  پروانه کار در استان جهت سرمایه گذاران و بازرگانان خارجی صادر و تمدید شده است  .
 مسئول اداره اشتغال اتباع خارجی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد :  13291 کارت کار موقت نیز در سال گذشته برای متقاضیان واجد شرایط صادر و در استان توزیع گردیده است . /ع
برچسب ها: شناسایی ، اتباع ، مشهد ، سال ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.