سرمایه گذاران خارجی در شهرک های صنعتی مازندران تصفیه خانه می سازند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از مشارکت سرمایه گذاران خارجی در تصفیه فاضلاب مایع و ساخت تصفیه خانه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

وفایی نژاد گفت: از ظرفیت های ممکن استفاده خواهیم کرد تا قیمت تمام شده استقرار تصفیه خانه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان کاهش یابد.

مدیر عامل شـرکت شهرک هـای صنعتی مازندران افزود: مازندران رتبـه اول را در استقـرار تصفیه خانه های شهرک ها و نواحی صنعتی کشور با ساخت 12 تصفیه خانه دارد.

به گفته وفایی نژاد: تصفیه خانه های شهرک ها و نواحی صنعتی باید به تایید محیط زیست برسند و به طور یقین باید از استانداردهای بین المللی و تایید مراجع ذیصلاح برخوردار باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: تصفیه خانه های شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت متمرکز ، فاضلاب های واحدهای تولیدی و صنعتی را پذیرش و پالایش می کنند و دارای پارامترهای cod و BODاستانداردهای بین المللی هستند و تمایل داریم از تجربیات و امکانات سرمایه گذاران خارجی بهره مند شویم .

وفایی نژاد افزود: آمادگی داریم تا با مشارکت سرمایه گذاران اوکراینی و آذربایجانی در دو مبحث تصفیه فاضـلاب مایع و ساخت تصفیه خانه ، با تجهیزات مناسب تر و به روز همکاری کنیم.

به گفته وی: مشکلات موجود در تصفیه خانه های فاضلاب ، عدم بهره برداری صحیح از سامانه است و در صورتی که سرمایه گذاران اوکراینی و آذربایجانی فرآیند و راهکار مناسبی در بهره برداری صحیح از سامانه تصفیه خانه فاضلاب ارائه کنند، در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

مازندران 38شهرک و نواحی صنعتی دارد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.