وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه سال 91 سالي خاص و ويژه براي اقتصاد کشور بود گفت: اصحاب رسانه با پرسش هاي خود بايد کانديدهاي رياست جمهوري را به سمت ارائه برنامه هاي اقتصادي هدايت کند .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي غضنفري امروز در ديدار نوروزي خود با اصحاب رسانه  تصريح کرد: سال 91 سال خاص و ويژه اي بود که در آن همه نوع پديده اي از جمله  مثبت و منفي در اقتصاد کشور بروز کرد.
وي ادامه داد: امسال نيز به تبع جريانات سياسي و برگزاري انتخابات و همچنين ارائه تحريم ها سال خاص و ويژه اي خواهد بود اما با تجربه بيشتري با مسائل برخورد مي کنيم.
غضنفري ضمن تشکر از رسانه ها منتقد و همسوی دولت و وزارت صنعت تصريح کرد: با وجود انتقادات از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت اما خطوط قرمز نظام و منافع ملي به خوبي در رسانه ها و سايت هاي خبري رعايت شد.
عضنفري اظهار داشت: با توجه به نام گذاري امسال تحت عنوان حماسه سياسي و اقتصادي رسانه هاي کشور بايد حرکت بالنده و رو به رشدي در جهت تحقق اين شعار داشته باشند و بخش اقتصادي اين شعار ،بر عهده اين وزارتخانه با کمک اصحاب رسانه است.
وزير صنعت، معدن و تجارت تاکيد کرد: خبرنگاران حوزه اقتصادي بايد در سال جديد با پرسش هاي خود کانديدهاي رياست جمهوري را به ارائه برنامه هاي اقتصادي و توليدي در حوزه هاي مختلف ترغيب نمايند چرا که اين امر چالش خوبي را ايجاد مي کند که به تحقق حماسه اقتصادي کمک خواهد کرد.
وي ادامه داد: بايد نوعي خلاقيت در حوزه اقتصاد شکل گيرد که نتيجه و هدف نهايي آن سربلندي مردم ، توسعه اقتصاد همراه با رفاه و عدالت اجتماعي باشد.
وي با بيان اينکه در سال 91 درسها ي  زيادي در حوزه اقتصاد و چگونگي عبور از تحريم ها گرفتيم افزود: قاطعيت امروز کشور در مذاکرات هسته اي به پشتوانه تجارب و تلاش هاي سال گذشته است.
وزير صنعت اظهار داشت: سال گذشته بسياري از توليدات و سرمايه گذاري در معادن توجيه پيدا کرد وعرصه جديدي در اقتصاد کشور به وجود آمد به طوريکه  خيلي از توليدات که تا قبل از اين صرفه ا قتصاد نداشتند  توجيه اقتصادي پيدا کردند.
وي خاطر نشان کرد: سال 92 نيز سالي ويژه براي اقتصادي و سياست کشور است و خبرنگاران بايد از کانديدهاي رياست جمهوري  راه حل ها و راهکارهاي عملي در حوزه هاي اقتصادي را سوال کنند  که اگر نقد هاي رسانه ها به دقت و موشکافانه باشد  به نفع مردم  واقتصاد کشور خواهد بود./س

برچسب ها: معدن ، تجارت ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار