مديركل حمل و نقل و پايانه ها ي استان همدان از انجام 42 هزار و 521 سفر و جابجايي بيش از نيم ميليون مسافر با وسايل نقليه عمومي در ايام طرح نوروزي خبر داد.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ گودرز محمودي گفت: با توجه به تجهيز تمامي محورهاي استان همدان به دوربين تردد شمار، تردد هاي انجام شده به وسيله 29 دوربين نصب شده در محورهاي مختلف ثبت شده است و آمار نهايي ،  افزايش بيش از 20 درصد ميزان تردد را نشان مي‌دهد .
وي افزود :طرح نوروزي از 24 اسفند پارسال آغاز و تا 16 فروردين امسال ادامه داشت و در اين مدت بيش از 568 هزار نفر مسافر با استفاده از ناوگان عمومي از محورهاي مختلف استان تردد واقدام به سفرکرده اند .
مدير كل حمل و نقل و پايانه ها با مقايسه آمار مسافران در ايام  نوروزي سال 91 و 92 اظهار داشت: نوروز پارسال بیش از 530 هزار نفر مسافر با ناوگان عمومي اقدام به سفر کردند و در نوروزامسال بيش از 568 هزار نفر مسافر از ناوگان عمومي بهره گرفته اند. 
وي خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای ثبت شده ، حدود 40 هزار نفر به استفاده كنندگان از ناوگان عمومي افزوده شده و در زمينه افزايش مسافر 2/5 درصد رشد داشته ايم .
محمودي در ادامه اظهار كرد: وسائط نقليه عمومي شركت هاي حمل و نقل مسافر تحت نظارت اين اداره كل شامل اتوبوس ، ميني بوس وسواري كرايه است كه درشركت هاي مسافربري و با مشخصات ثبت شده در سيستم رايانه اي ودارا بودن كارت هوشمند عمومي فعال هستند.
وي تصريح كرد : ناوگان اتوبوسي برون شهري داراي كارت هوشمند در سطح استان 588 دستگاه است كه اتوبوس هاي معمولي ، اتوبوس ويژه (درجه يك ، دو ، سه ) و VIP(تك صندلي 25 نفره و 32 نفره) بوده كه دربخش حمل و نقل عمومي مسافر برون شهري فعال هستند.
وي به تعداد ناوگان ميني بوسي داراي كارت هوشمند برون شهري در سطح استان اشاره كرد و افزود:  1620 دستگاه ميني بوس و  732 دستگاه سواري كرايه داراي كارت هوشمند نيز در بخش حمل و نقل عمومي مسافر برون شهري فعاليت دارند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.