در روزهاي کشيک نوروزي صورت گرفت:
در روزهاي کشيک نوروزي صورت گرفت:
به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ از اين تعداد تماس پاسخ داده شده، 238 مورد تماس تلفني، 44 مورد ايميل، 8 مورد پيامک و 22 مورد پيغام صوتي ضبط شده است. همچنين در اولين روزهاي کاري سال جديد، پنجم و ششم فروردين به بيش از 400 تماس تلفني، 40 ايميل، 4 پيامک، 27 پيغام صوتي و 1 فکس، در مرکز پاسخ داده شد.
شايان توجه است؛ تعداد 29 شعبه از 159 شعبه در تهران و 70 شعبه از 129 شعبه در شهرستان ها، به همراه همکاران کشيک ستاد دراين ايام نوروزي نيز در جهت ارايه خدمات مطلوب و جلب رضايت بيشتر مشتريان و در راستاي تکريم ارباب رجوع و ارزش آفريني براي مشتريان و مراجعين به بانک، خدمات ارزنده اي را ارايه کردند./س