عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت با اشاره به برگزاري جلسه شوراي مركزي اين فراكسيون در صبح امروز(يكشنبه) گفت: توجه به شعار سال و تقويت توليد ملي در تنظيم بودجه سال 92 ،بحث انتخابات رياست‌جمهوري و بررسي مذاكرات آلماتي2 از جمله محورهاي نشست امروز بود.

"اسماعیل جلیلی" نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتگل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگران با اشاره به جلسه صبح امروز(يكشنبه) شورای مرکزی "فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت" گفت: اولین جلسه این فراکسیون صبح امروز و به منظور تبریک سال نو و اتخاذ  راهبردها و برنامه‌ها در سال جدید برگزار شد.

وی در ادامه افزود: نحوه بررسی بودجه و بحث انتخابات ریاست جمهوری دو محور اصلی این نشست بود که در بحث انتخابات  رياست‌جمهوري اعضای فراکسیون مُصر هستند از درون این فراکسیون یک نفر را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری تعیین و در عرصه انتخابات حضور جدی پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: در بحث بودجه نیز  نظر اعضا بر این است که در تدوین بودجه سال 92، برنامه پنجم توسعه، چشم انداز 20 ساله و همچنین تقویت تولید ملی مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت در خاتمه خاطرنشان کرد:در این نشست كه با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، روند مذاكرات ايران و 1+5 در آلماتي نيز مورد بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار