نیروهای ارتش سوریه با تصرف بخش های زیادی از داریا مانع از سیطره تروریست ها به جاده فرودگاه دمشق شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ منابع نظامی سوریه از سیطره ارتش این کشور بر بخش اعظم داریا در ریف دمشق خبر دادند. منابع اعلام کردند عملیات اخیر ارتش سوریه در این منطقه بیشتر در اطراف ساختمان دارایی و خیابان انقلاب بود. ارتش سوریه در حال پیش بردن نیروهای خود به سمت معظمیه شام در نزدیک منطقه داریا است. مخالفان مسلح اعلام کردند در برخی مناطق داریا بخصوص مناطق غربی آن حضور دارند. 

محمد خضر خبرنگار این شبکه در سوریه در گزارشی به اشاره به ادامه عملیات ارتش این کشور در ریف جنوبی دمشق افزود: درگیری ها در داریا از حدود چهار ماه پیش ادامه دارد. به گفته کارشناسان تراکم ساختمان ها در این منطقه و تاکتیک های جنگی باعث به تعویق افتادن حل و فصل اوضاع در این منطقه شده است و این در حالیست که مخالفان مسلح و ارتش آزاد بر حضور خود در این منطقه تاکید می کنند. 

در ادامه گزارش آمده است: جاده فرودگاه دمشق یکی از محورهای اصلی است که مخالفان مسلح می کوشند توجه خود را بر آن متمرکز و آن را منطقه نظامی اعلام کنند اما رفت و آمد به صورت عادی در این جاده ادامه دارد و ارتش با اجرای عملیات در اطراف این جاده می کوشد با نیروهای ارتش آزاد و مخالفان مسلح مقابله کند. 

                                      آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار