شماری از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش سوریه در چندین منطقه در ریف دمشق ، حلب و حمص کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا ) ، یگانهایی از ارتش سوریه به گروههای تروریستی در عملیات علیه مخفیگاههای آنها در جوبر ، مزارع العب ، جسرین و عتیبه در غوطی شرقی واقع در ریف دمشق تلفات سنگینی وارد کردند.

یک منبع مسئول به نماینده سانا گفت یگانی از نیروهای مسلح با اعضای یک گروه تروریستی نزدیک کلانتری پلیس در مرکز جوبر درگیر شدند و اعضای این گروه را کشتندو شمار دیگری را نیز زخمی کردند.

این منبع گفت اعضای یک گروه در مزارع العب در ریف دمشق در عملیات ارتش سوریه تار و مار شدند . این گروه تروریستی خودش را گردان سعد بن ابی وقاص نامیده بود و زیر مجموعه گروه موسوم به لشکر اسلام بود.

نیروهای ارتش اعضای یک گروه تروریستی را در جسرین از پای در آوردند و یک دستگاه خودروی حامل سلاح و مهمات آنها را منهدم کردند.

این منبع گفت یگان دیگری از نیروهای ارتش با اعضای یک گروه تروریستی در مزارع ریحان در ریف دمشق درگیر شدند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

پیشروی ارتش در منطقه عتیبه نیز ادامه دارد و مجتمع مدارس در این منطقه به کنترل در آمده است .

در حلب نیز نیروهای ارتش به محل تجمع تروریستها در مساکن مرکز تحقیقات در باب القدیم یورش بردند و توانستند یک توپ بیست و سه میلی متر و یک دستگاه خودروی حامل سلاح و مهمات را منهدم کنند که شماری از تروریستها کشته شدند.

در حمص نیز شماری از تروریستها در حملات ارتش کشته شدند و عملیات ارتش علیه گروههای تروریستی در حمص و ریف حمص ادامه دارد.

یک منبع نظامی گفت یگانهایی ازنیروهای مسلح به مخفیگاههای تروریستها در باب هود در حمص و روستاهای کیسین و تلدو در اطراف حوله یورش بردند و شماری از تروریستها را کشتند.

مخفیگاههای تروریستها در ضبعه ، بویضه شرقی ، ابل ، تلبیسه و رستن هدف قرار گرفت و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.
برچسب ها: تروریست ، دمشق ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار