فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف یک هزار و 240 سکه طلای تقلبی و دستگیری یک کلاهبردار در عملیات روز گذشته پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، مهریار سعیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان پس از یکسری کارهای اطلاعاتی، متهمی را شناسایی کردند که با وارد کردن سکه‌های طلای تقلبی طرح قدیم از استان‌های مرکزی، قصد کلاهبرداری از مردم و فروش آنها را داشت.

وی افزود: این کلاهبردار ضمن تماس تلفنی با افراد ساده‌لوح قصد فروش سکه‌ها را داشت که با اقدام به موقع پلیس طی عملیاتی دستگیر و از مخفیگاهش یک هزار و 240 عدد سکه تقلبی طرح قدیم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیرجان به شهروندان توصیه کرد در انجام معاملاتی که وانمود می‌شود سود زیادی عایدشان می‌شود، دقت کنند، زیرا چنین معاملاتی از موارد بارز کلاهبرداری است.

وی به شهروندان هشدار داد، افراد کلاهبردار دارای ظاهری آراسته، شیک‌پوش، حراف، ولخرج و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را تطمیع کنند و در صورت برخورد با افرادی با انگیزه کلاهبرداری، مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار از جمله اندام، قد، موی سر، علائم موجود در چهره و ... را که ملاحظه می‌شود در نخستین فرصت به کلانتری محل اطلاع دهند.
برچسب ها: کرمان ، سیرجان ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.