رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: ولايت‌پذيري رئيس‌جمهور به عنوان شخص دوم کشور و مسئول عالي‌رتبه در جمهوري اسلامي ايران بايد کامل باشد و نبايد اين مسئله را فراموش کرد که عشق و اراده ملت ايران به مقام معظم رهبري به چه ميزان بالاست.

علاءالدين بروجردي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اهميت انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري، گفت: آمريکا،‌انگليس و دشمنان انقلاب اسلامي طراحي گسترده‌اي را در انتخابات 88 انجام داده‌ و موفقيت عظيم ملت بزرگ ايران و حضور 85 درصدي در پاي صندوق‌هاي راي را که عملا يک رکورد شکني در سطح جهاني بود را به کام ملت تلخ کردند.
 
وي با بيان اين مطلب که نبايد اجازه دهيم به هيچ وجه اين شيطنت و توطئه تکرار شود، ادامه داد: از اين منظر همه مسئولين ذيربط موظفند که مانع تکرار چنين توطئه‌اي شوند.
 
بروجردي در بيان نکته دوم پر اهميت در انتخابات رياست جمهوري سال 92 تصريح کرد: آمريکا و دشمنان انقلاب اسلامي به اشتباه تصور مي‌کنند که اگر به مردم فشار وارد کرده و تحريم‌ها را افزايش دهند ملت ايران نسبت به نظام دلسرد شده و پاي صندوق‌هاي راي حاضر نمي‌شوند.
 
وي ادامه داد: مردم در 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب پاسخ دندان‌شکني را به غربي‌ها دادند و من مطمئن هستم اين پاسخ ملت ايران که از هوشمندي بسيار بالاي سياسي برخوردار است در انتخابات رياست جمهوري و شوراها تکرار خواهد شد.
 
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب که انتخاب رئيس‌جمهور آينده بايد براساس معيارهاي حساس و مهم باشد، گفت: ولايت پذيري رئيس‌جمهور به عنوان شخص دوم کشور و مسئول عالي رتبه در جمهوري اسلامي ايران بايد کامل باشد همين‌طور بايد نشان دهنده اراده و منعکس کننده خواست همه ملت بوده و نبايد اين مسئله را فراموش کرد که عشق و اراده ملت ايران به مقام معظم رهبري به چه ميزان بالاست.
 
نماينده بروجرد در پايان با اشاره به اين مسئله که در حال حاضر با جنگ اقتصادي مواجه هستيم اظهار داشت: طبيعي است که توجه به معيشت مردم بايد جزو برنامه‌هاي شاخص رئيس جمهور آينده باشد تا بتوانيم در اين جنگ همانند دوران دفاع مقدس پيروز باشيم.

انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار