رئيس حراست ميراث فرهنگي خراسان‌رضوي گفت: تلفن گوياي اداره كل حراست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان‌رضوي راه‌اندازي مي‌شود.



علي فرخي گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به تشديد نظارت و بازرسي در ايام تعطيلات نوروزي امسال اظهار كرد: نظارت و بازرسي يكي از عوامل موثر در ارتقا كيفيت خدمات است.

وي افزود: در نوروز 92 تيم‌هاي منسجم و تخصصي مكلف به نظارت و رسيدگي به شكايات در سطح استان بوده‌اند و آمار و گزارشات حاكي از آن است كه هر ساله نسبت به سنوات گذشته شاهد كيفيت در ارائه خدمات هستيم.

فرخي با بيان اينكه نظارت بر كيفيت خدمات صدور پروانه تاسيسات گردشگري در حوزه وظايف حراست ستاد بوده، خاطرنشان كرد: ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي در مشهد و ديگر شهرستان‌ها به طور مداوم و مستمر بر عملكرد معاونت‌هاي ذي‌ربط ستاد تسهيلات زائران استان نظارت مي‌كند.

وي ادامه داد: خدمات حوزه صدور پروانه و تاسيسات و همچنين رسيدگي به شكايات نيز در زمره فعاليت‌هاي اداره حراست ميراث فرهنگي استان است.

رئيس حراست اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان‌رضوي يادآور شد: در حال حاضر به دنبال راه‌اندازي تلفن گوياي حراست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان‌رضوي هستيم.

فرخي گفت: راه‌اندازي تلفن گوياي حراست مژده‌اي براي همشهريان و هم‌استاني‌هاي عزيز بوده و به اين وسيله شكايات به طور مستقيم رسيدگي مي‌شود.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 30006110 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود.


برچسب ها: رئیس ، حراست ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.