مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از ساخت دستگاه باكت ویل (برداشت کننده مکانیزه مواد معدنی) توسط مهندسان این شركت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مسعود هندیان با بیان این مطلب گفت: ساخت دستگاه باکت ویل با هزینه 300 میلیون ریال توسط مهندسان واحد مكانیك این شركت صورت گرفته است كه با بومی سازی آن، مانع خروج قابل توجهی ارز از کشور می شود.

وی افزود: ساخت و نصب رولیک های خطوط انتقال نوار، تعمیرات و بازسازی درام های خطوط نوار نقاله و نیز جایگزینی سیم بکسل های کنفی آلمانی با سیم بکسل های کنفی ایرانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای بومی سازی در این منطقه است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اشاره به هدف گذاری این منطقه برای بومی سازی قطعات و تجهیزات تا تحقق كامل داخلی سازی صنایع این منطقه، تصریح كرد: در جهان صنعتی و توسعه یافته امروز، تمرکز بر دانش، خلق ایده های نو، کاهش هزینه ها و نیز ارتقای مدیریت مبتنی بر اتکا بر منابع انسانی به منظور رهایی از هر گونه وابستگی، یک رفتار مطمئن در ساز و کار تولید قلمداد می شود.

وی ادامه داد: بدون شك، توجه به اصل خودباوری و بهره گیری از توانمندی مهندسان داخلی، نتایج قابل توجهی در كاهش هزینه ها، رونق تولید، اشتغال و نیز توسعه اقتصادی دارد.


برچسب ها: صنایع ، معدن ، مهندسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار