منطقه کجور در مازندران آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، بخش کجور مازندران با همه محرومیتی که دارد اما در این ایام نوروز 92 میعادگاه عاشقان طبیعت و تاریخ است.

کجور این روزها میزبان خیلی از مسافران و گردشگرانی از داخل و خارج از کشور است و روزهای پرترافیکی از لحاظ گردشگری دارد.

برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران کجور از یک ماه قبل تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده است تا گردشگران با خاطره‌ای خوش نوروز را در کجور سپری کنند، به همین جهت گفت‌وگویی با بخشدار کجور انجام دادیم.

سید نادر موسوی زاده از توزیع کتابچه راهنمای نوروزی در بین مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

وی افزود: کتابچه راهنمای نوروزی کجور به معرفی اماکن گردشگری و زیارتی مناطق مختلف کجور می‌پردازد و مسافران و گردشگران می‌توانند با آشنایی بیشتر با منطقه زیبای کجور، مقصدهای گردشگری موردنیاز خود در این بخش را به راحتی پیدا کنند.

این مسئول بیان کرد: تاکنون یک هزار جلد از کتابچه راهنمای نوروزی کجور چاپ شد که بخشی از آن در بین مسافران و گردشگران توزیع شده و با توجه به استقبال بسیار خوب مسافران و گردشگران در بخش کجور، احتمال افزایش تیراژ این کتابچه در روزهای آینده می‌رود.

بخشدار کجور تصریح کرد: همچنین تعداد قابل توجهی از کتابچه راهنمای نوروزی کجور از طریق نیروهای هلال احمر در منطقه سی‌سنگان نوشهر نیز در بین مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.

وی همچنین گفت: طرح جمع‌آوری و دفع مناسب و بهداشتی زباله نیز همه روزه در بخش کجور در ایام نوروز در حال انجام است که رضایت‌مندی بسیار بالای مردم، مسافران و گردشگران را در پی داشته است.
برچسب ها: مازندران ، کجور ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.