نمایشگاه عکس«بهار در بهار» آثار عکاس برجسته نیشابوری محمدرضا چايفروش درمحل سايت گردشگري نيشابور بر پا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا سلامتی مسؤول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری از هنرمندان شهرستان در تمامی رشته ها و در تمام فصول سال شاهد برپایی نمایشگاه عکس «بهار در بهار » آثار عکاس برجسته نیشابوری  محمدرضا چايفروش درمحل سايت گردشگري  نیشابور هستیم.

وی گفت: نمایشگاه عکس« بهار در بهار » شامل 30 اثر به صورت رنگی در ابعاد 40 ×30 با موضوع طبیعت و اماکن تاریخی و گردشگری نیشابوردر معرض دید عموم قرار گرفته است.

سلامتی اظهار داشت: محمدرضا چايفروش عكاس برجسته نيشابوري با هدف معرفی طبیعت و اماکن تاریخی و گردشگری نیشابور به مشتاقان و به خصوص زائران وارتباط با هنرمندان این رشته و نقد و بررسی آثار و هم اندیشی با عکاسان نیشابوری این نمایشگاه را برپا نموده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس« بهار در بهار » با همکاری اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيشابور تا آخر فروردین 1392 از ساعت 8 الی 12 صبح و 4 الی8 بعد از ظهر در محل سايت گردشگري سايت واقع در ميدان امام رضا(ع) (باغرود) نیشابور جهت بازدید عموم علاقه مندان بر پا می باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار