شهردار بلداجی گفت: میدان امام خمینی (ره) شهر بلداجی امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،یزدان آقاخانی با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: وجه تمایز شهر بلداجی با سایر شهرهای استان اقتصادی بودن این شهر است.

وی با اشاره به وجود 80 واحد تولیدی گز در بلداجی گفت: در حال حاضر افزون بر 3 هزار نفر به صورت مستقیم در این واحدهای تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

آقاخانی از تکمیل پارک آزادگان این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پارک با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان با مساحت 4 هزار مترمربع در سال‌جاری تکمیل و به‌بهره‌برداری رسید.

شهردار بلداجی ادامه داد: میدان امام خمینی (ره) شهر بلداجی نیز امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقاخانی با اشاره به برخی از اقدامات شهرداری برای مسافران نوروزی گفت: تهیه نقشه راه و توزیع آن بین مسافران، نظافت و لایروبی سطح شهر، پهن کردن سفره هفت‌سین در ورودی شهر و فراخوان مسابقه عکاسی از مکان‌های دیدنی شهر از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

وی از وجود 80.5 هکتار بافت فرسوده در شهر خبر داد و افزود: تاکنون 123 پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده این شهر صادر و 12.5 درصد از این واحدها بازسازی و مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به بودجه سال‌جاری این شهر، افزود: در سال‌‎جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه به این شهر تخصیص داده شده است.
برچسب ها: شهرکرد ، بلداجی ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.