مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت (اسـکاد) از عرضه لوازم خانگی، پوشاک و اقلام بهداشتی ـ آرایشی در طرح تعاونی‌های همیار در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون ایران«بهمن عبداللهی» از طرح تعاونی‌های همیار به عنوان یک طرح ملی بزرگ در اصلاح نظام توزیع کشور نام برد و ابراز امیدواری کرد: با گسترش طرح تعاونیِ‌های همیار در کشور، به سمت استانداردسازی کالا و ارائه خدمات فروشگاهی مناسب و منطبق با استانداردهای روز دنیا حرکت کرده و به یکسان‌سازی قیمتها در بازار دست یابیم.
وی هدف از اجرای طرح را کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف و حذف واسطه‌های غیرضروري از فرایند توزیع کالا در کشور عنوان کرد.
عبداللهی به مزیتهای طرح تعاونی‌های همیار اشاره کرد و گفت: یکی از موارد مورد نظر طرح، یکسان‌سازی‌ قیمتها در سطح هر استان است و امیدواریم که با استانداردسازی کالاها و ارائه خدمات فروشگاهی مطلوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا به کاهش و یکسان‌سازی قیمتها و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات در فروشگاهها دست یابیم.
به گفته مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت (اسکاد)، تعاونی‌های کارمندی در فاز اول، آغازگر این طرح بوده‌ و در فازهای بعد تمام واحدهای خرده‌فروشی سطح کشور اعم از تعاونی‌ها و بخش خصوصی به این طرح ملحق و از خدمات و مزایای طرح استفاده خواهند کرد.
وی در ادامه درباره اقلام توزیعی پیش‌بینی شده در طرح تعاونی‌های همیار، گفت:هدف اولیه در ابتدا، ارائه کالاهای گروه مواد غذایی است که نقش بسزایی در سبد مصرف خانوارها دارند ولی درآینده بسیار نزدیک لوازم خانگی، پوشاک و لوازم آرایشی ـ بهداشتی هم به مجموعه کالاها اضافه خواهد شد.
عبداللهی با تاکید بر همکاری و تعامل مطلوب وزارت صنعت، معدن و تجارت در این طرح افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان طرح مساعدتهای لازم را داشت و در زمینه خرید و فروش کالا نیز تا آنجا که به این وزارتخانه مرتبط باشد حمایت و همکاری خود را به عمل خواهد آورد./س
برچسب ها: لوازم ، خانگی ، پوشاک ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار