بازار بین المللی پانیذ واقع در مروارید خلیج فارس خیابان فردوسی در زمینی به مساحت تقریبی 10000 متر مربع و با زیر بنای حدود 9600 متر مربع در سال 1377 با 208 واحد تجاری ، اداری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نموده است .

 به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  بازار هاي کيش را بهتر بشناسيد.

پردیس یک

بازاربین المللی پردیس یك واقع درمرواریدخلیج فارس ، بین خیابان فردوسی وبلواررازی درزمینی به مساحت تقریبی 19854 مترمربع زیربنای حدود 12500مترمربع درسال 1370 با 224 واحدتجاری ، اداری راه اندازی وفعالیت خودراآغازنموده است .

ازواحدهای قیدشده 17 باب دفاتراداری واقع درطبقه فوقانی بازارو6 واحدبانكی درداخل بازار وحدود 200 غرفه تجاری مشغول خدمات رسانی به گردشگران عزیزمیباشد.

به منظوراداره بازارفوق وارائه خدمات مطلوب هیات مدیره منتخب بازاروسیستم مدیریت كه شامل مدیرعامل ، هیات مدیره ، قسمت حراست وخدمات وتأسیسات بازاربطورتمام وقت درخدمت غرفه داران ، گردشگران وخریداران محترم میباشد، به منظور تشویق وترغیب مسافرین محترم وخریداران عزیزهمه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشی بازاربابرنامه های شادوارائه جوایز نفیس به برندگان اجراء می گردد .

غرفه داران بازاربین المللی پردیس یك باحفظ شعارمشتری مداری كالاهای موردتقاضای مشتریان محترم رابارعایت كامل حرمت خریداران عزیزبه آنان ارائه مینماینددربازارپردیس یك نمایندگی های معتبری وجوددارندكه باقیمت نازل اقلام خودراارائه مینمایند اقلام عمده قابل ارائه دربازاربین المللی پردیس یك عبارتنداز :

انواع مختلف پوشاك ، وسایل صوتی وتصویری ، انواع تلفنهای همراه وانواع كیف وكفش ، انواع ساعت های معروف ومارك دار، مكمل های غذائی ، سیستمهای كامپیوتری ، تعمیرات موبایل ، وتهیه بلیط های مسافرتی بهرترتیب بازارپردیس یك باحدود 200 غرفه فعال وبا ارائه بهترین كالاهای موردنیازشماعزیزان باقیمت نازل درخدمت كلیه گردشگران عزیزوشهروندان محترم میباشد .

تلفن 4422567

پردیس دو

احداث بازار بین المللی پردیس دو در زمینی به مساحت 20000 متر مربع در نوار ساحلی ضلع شرقــــی جزیره كیش از مرداد ماه سال 1375 آغاز و در بهمن ماه سال 1377 به بهره برداری رسید .

این بازار كه نوع معماری و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بی نظیر است در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متـــــراژ حدود 24000 متر مربع احداث گردیده و برای سهولت رفت و آمد مسافران و گردشگران و انتقال كالاهای تجاری مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و دو دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن میباشد .

موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اكثر نمایندگیهای معتبــــــــــر خارجی ( لوازم خانگی ، كفش و پوشاك ، عطریات و لوازم آرایشی و بهداشتی و ... ) شده و به جرات میتوان ادعا نمود كه مورد توجه كلیه مسافران ورودی به كیش برای خرید و یا بازدید قرار میگیرد .

برای رفاه حال مسافران عزیز ترتیبی اتخاذ شده كه با بكارگیری از سه كافی شاپ و یك چایخانه سنتی و یك رستوران با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود .

بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب كه با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران ضمن خرید اجناس و كالاهای متنوع ، احساس یكنواختی و خستگی ننمایند و هرشب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان ، با پخش موزیك زنده ، مراسم قرعه كشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا

مینماید .

تلفن 4420220

پانیذ

بازار بین المللی پانیذ واقع در مروارید خلیج فارس خیابان فردوسی در زمینی به مساحت تقریبی 10000 متر مربع و با زیر بنای حدود 9600 متر مربع در سال 1377 با 208 واحد تجاری ، اداری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نموده است .

از واحدهای قید شده 23 باب دفاتر اداری واقع در طبقه فوقانی بازار یک واحد بانکی و یک صرافی بیرون بازار و حدود 185 غرفه تجاری مشغول خدمات رسانی به گردشگران عزیز می باشد .

به منظور اداره بازار فوق و ارائه خدمات مطلوب هیئت مدیره منتخب بازار و سیستم مدیریت که شامل مدیر عامل ، هیئت مدیره ، قسمت حراست و خدمات و تأسیسات بازار به طور تمام وقت در خدمت غرفه داران ، گردشگران و خریداران محترم می باشد ، به منظور تشویق و ترغیب مسافرین محترم و خریداران عزیز همه شبه رأس ساعت 22 مراسم قرعه کشی بازار با برنامه های شاد و ارائه جوایز نفیس به برندگان اجراء می گردد .

غرفه داران بازار بین المللی پانیذ با حفظ شعار مشتری مداری کالاهای مورد تقاضای مشتریان محترم را با رعایت کامل حرمت خریداران عزیز به آنان ارائه می نماید ، در بازار پانیذ نمایندگی های معتبری وجود دارند که با قیمت نازل کالای خود را ارائه می نمایند اقلام عمده قابل ارائه در بازار بین المللی پانیذ عبارتند از :

انواع مختلف کیف ، کفش ، پوشاک ، وسایل صوتی و تصویری ، انواع تلفنهای همراه ، انواع کیف و کفش ، انواع ساعت های معروف و مارک دار ، مکمل های غذائی سیستمهای کامپیوتری ، تعمیرات موبایل و تهیه بلیط های مسافرتی ، انواع شکلات و قهوه ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، لوازم تزئینی و دکوری ، کافی شاپ ، کافی نت شبانه روزی .

به هر ترتیب بازار بین المللی پانیذ با حدود 200 غرفه فعال و با ارائه بهترین کالاهای مورد نیاز شما عزیزان با قیمت نازل در خدمت کلیه گردشگران عزیز و شهروندان محترم می باشد .

بازار بین المللی پانیذ مرکز تخفیف جزیرة کیش و محل تهیه کادو هدیه برای عزیزان شماست .

شما گردشگر عزیز و گرامی جهت تهیة کالا مورد نیاز در فرصتی که دارید به بازارها سر بزنید و قیمت ها را مقایسه نمائید و مطمئن باشید خرید از پانیذ به نفع شماست و پشیمانی ندارد

قیمت های ما باور نکردنی است .

تلفن 4420021

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در سال 1379 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع با 450 غرفه و دارای رستوران گردون در نقطه مرکزی نوار سیاحتی قرارگرفته است .

تلفن : 4452334 ـ 0764

بازار مرجان

جتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. غرفه های موجوددر این بازارعبارتند از : 200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.
تلفن 4442090

بازار زیتون

بازار زیتون یکی از جدیدترین و مدرنترین بازارهای کیش است که با بهترین مصالح ساختمانی ساخته شده است.

مساحت این بازار52000 متر مربع وزیربنای آن 7000 مترمربع در سه طبقه می باشد.دراین بازار 95 غرفه تجاری و 12غرفه اداری وجود داردکه همگی مجهز به سیستمهای خنک کننده مرکزی ، سیستمهای صوتی مرکزی ، تلفن و فضای سبز وپارکینگ می باشند .

تلفن 4424160

بازار بهکیش

ازار بهکیش یکی از مراکز تجاری - خدماتی جزیره کیش می باشد که با چندین شرکت

کامپیوتری و خدماتی انواع کالا و خدمات را ارایه می نماید

بازار بین المللی ونوس

این بازار در سال 1375 در فضایی به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سیاحتی واقع شده است .

تلفن : 4421521 ـ 0764

بازار بین المللی مریم

ین بازار در سال 1369 در فضایی به مساحت 5700 متر مربع در یک طبقه و با 52 غرفه با نمایی سنتی در نوار سیاحتی واقع گردیده است .

تلفن : 4422220 ـ 0764

بازار پارس خلیج

این مجتمع در سال 1370 در زمینی به مساحت 12271 متر مربع با 153 غرفه در یک طبقه احداث شده و در شمال غربی جزیره در منطقه بومی نشین واقع گردیده است .این بازار بامتنوع ترین اجناس تایلند ، چین و كره در خدمت گردشگران عزیز می باشد .

4430223 ـ 0764

بازار مروارید

بازار مروارید در شهرک صدف در زمینی به مساحت 880/28 متر مربع ساخته شده است. ساخت بازار در سال 1368 شروع و در سال 1373 خاتمه یافته است. به علت اینکه در طراحی و ساخت بازار متخصصین و مشاورین و طراحان بسیار با تجربه و توانمند همکاری داشته اند ، ظاهر بازار بسیار زیبا با ورودی های متعدد که بازار را صاحب ویژگی خاصی کرده است.

بازار دارای 12 در ورودی و 8 بازارچه که هر کدام با اسمهای ایرانی مشخص و نام گذاری گردیده است. بازار مروارید دارای 208 غرفه فعال با متراژهای مختلف می باشد. با یک نگاه کلی می توان تنوع عرضه کالا را در این مرکز خرید به وضوح دید. پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت فروشی و ........ این بازار را متنوع کرده است.

تلفن 4443163

بازار عربها

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره میباشد و در سال 1350 و در یک طبقه و در زمینی به مساحت 2300 متر مربع با 70 غرفه در منطقه بومی نشین قرار گرفته است .

تلفن : 4432120 ـ 0764

بازار خدماتی هرمز

با توجه به بافت جزیره و پراکندگی و نابسامانی واحدهای خدماتی در نقاط مختلف ، در راستای زیباسازی شهر و دسترسی عموم به کلیه مایحتاج عمومی و خدماتی و جلوگیری از ترددهای درون شهری مضاعف ، شرکت بر این شد تا با احداث مجموعه های منسجم در نقطه ای متمرکز و مناسب ، ضمن ارائه سرویس مناسب به شهروندان گامی مثبت در ساختار نمادین شهری ، ایجاد فضایی مناسب کار آمد و اشتغال زا با احداث این مجموعه بردارد .
از اهداف دیگر احداث این مجموعه واقع شدن مجموعه خدماتی چمران در طرح توسعه بندرگاه می باشد که با توجه به شروع بهره برداری این مجموعه و انتقال مجموعه چمران به بازار هرمز امکان طرح توسعه و تکمیل بندرگاه نیز فراهم می گردد .

مساحت کل زمین : کل متراژ زمین 84000 متر مربع می باشد که فاز اول پروژه در مساحت 42.000 متر مربع احداث گردیده است .
مساحت کل بناء : زیربنای کل پروژه حدود 25.000 متر مربع می باشد .
مساحت مفید غرفه ها : حدود 17.000 متر مربع می باشد .
تعدا غرفه ها : تعداد کل غرف جمعا 283 باب غرفه می باشد که از این تعداد 100 غرفه در طبقه همکف ، 101 غرفه در طبقه اول و 82 غرفه در بخش خدمات سنگین است .
مساحت غرفه ها : مساحت غرفه ها بین 25 لغایت 150 مترمربع می باشد .

هایپر مارکت

جهت ایجاد یک فروشگاه مرکزی که تمام مایحتاج عمومی ساکنان و سیاحان جزیره را در خود جای دهد شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش اقدام به ساخت فروشگاه مرکزی جزیره کیش در زمینی به وسعت 8000 متر مربع با 3500 متر مربع زیربنا شامل ساختمان اداری , انبار خشک , سردخانه های زیر صفر و بالای صفر و 25 باب غرفه با کاربری های تجاری و خدماتی نمود که این اقدام گامی نو در تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز همه افراد ساکن در جزیره کیش بود . با توجه به سیاست شرکت در جذب سرمایه بخش خصوصی در سال 1380 این مجموعه به شرکت هایپر مارکت کیش واگذار شد تا ادامه فعالیت آن توسط بخش خصوصی انجام گیرد .


برچسب ها: بازار ، کیش ، پاساژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار