مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت : موفقیت در عرصه سیاسی و اقتصادی جز با نگاه جهادی و حماسی، نمی توان به آن حماسه ای که مقام معظم رهبری فرمودند برسیم.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، عبدا... امینی در منطقه کم برخودار کالایمانی در خصوص اعزام گروه های جهادی، افزود : دانشجویان جهادگر سازندگی و آبادانی خراسان شمالی به استعداد 85 نفر از 20 تا 29 اسفند ماه سال 91 و از یکم تا 11 فروردین ماه امسال در قالب دو گروه اعزامی در عرصه های عمرانی ، بهداشتی و درمانی، فرهنگی ، کشاورزی و آموزشی فعالیت می کنند.

وی در ادامه بیان داشت : حضور 2 نفر طلبه در این اردوها نقش مذهبی و فرهنگی و اسلامی را پرنگ تر کرده است.امینی با بیان اینکه 35 نفر خواهر و 50 نفر برادر به این منطقه اعزام شده اند افزود : تعدادی از جهادگران در خصوص اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را در قالب آموزش های قالیبافی ، گلیم بافی و دیگر مشاغل خانگی انجام میدهند.این مقام مسئول ادامه داد : این جوانان بسیجی با برگزاری کلاس های آموزشی می توانند مشاغل خانگی را در روستاها فعال نمایند و خانه ها را با روحیه حماسی و جهادی تبدیل به یک کارخانه بزرگ مردمی کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان به اثرات برگزاری این اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت : اول اینکه اردوهای جهادی بر روی خود بچه های جهادی تاثیر می گذارد و محرومیت را با حضور در این مناطق به خوبی احساس می کنند و سبک زندگی را در این اردوها به خوبی آموزش می بینند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دوم اینکه خود حضور این جوانان جهادی و برگزاری اردوهای جهادی و کمک مردم مناطق محروم ابزار مناسبی برای کار آمدی دولت و نظام جمهوری اسلامی می باشد.امینی ادامه داد : در خیلی از حوزه ها دولت می تواند با کمک جوانان اردوهای جهادی امکانات و تجهیزات خدمت به مردم را به مناطق محروم کشور کانال کشی کنند.

عبد ا... امینی به عنوان یک مسئول جهادی در ادامه اذعان داشت : سوم اینکه برگزاری اردوهای جهادی تأثیر بسزایی را بر مردم محروم روستاها دارد و موجب فعال شدن روحیه جهادی در بین آنان شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در پایان گفت : لازمه موفقیت در عرصه سیاسی و اقتصادی حضور جهادی و حماسی مردم بویژه جوانان می باشد که با فرهنگ و سبک جهادی می توان ضعف ها و مشکلات را برطرف نماییم تا به آن حماسه ی واقعی که رهبری به عنوان شعار سال اعلام کردند برسیم./س

برچسب ها: بسیج ، اقتصاد ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.