"یکی بود یکی نبود" عنوان مستندی زیبا از شبکه تلویزیونی "پرس تی وی" بوده که در جشنواره سینگهوای چین جایزه بهترین مستند بلند را ربود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شاهد شنیدن اتفاقات و رویدادهایی در شهریور سال 91 بودیم که بنابراین گزارش مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از بخش 24 ساعته برنامه های رادیویی وتلویزیونی در چهارشنبه 1 شهریور 91 خبر داد.
در ادامه طی حکمی از سوی "علی دارابی" معاون سیمنا دکتر آبتین مهدی پور، به عنوان مدیر شبکه سلامت سیما منصوب شد دکتر آبتین مهدی پور رئیس شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صدا و سیما و مدرس دانشگاه است.
بنابراین گزارش در پنجشنبه 2 شهریور 91 سریال "او یک فرشته بود" برای پخش از شبکه سحر دوبله انگلیسی شده و پخش آن از سیمای انگلیسی این شبکه در جریان افتاد در ادامه زندگی یک جانباز نمونه در مستندی با "آوای دستان" به نمایش در می‌آید.
در ادامه در یکشنبه 5 شهریور91، روابط عمومی معاون صدا اعلام کرد، به پاس استقبال و درخواست فراوان مخاطبان، رادیو تلاوت، پس از ماه مبارک رمضان نیز به طور 24 ساعته به کار خود ادامه داد: به دنبال شنیدن خبرها و رویدادهای قابل توجه شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، با پخش زنده تلویزیونی از 25 نقطه، پوشش تصویری داده شد و این اجلاس به صورت زنده از شبکه اول سیما در روز پنجشنه از ساعت 7 تا 12 به روی آنتن رفت.
ادامه در 7 شهریور 91 مستند "پرس تی وی" با عنوان "یکی بود یکی نبود" در جشنواره شینگهوای چین جایزه بهترین مستند بلند را از آن خود کرد در همان روز رادیو اجلاس سران جنبش عدم تعهد را لحظه به لحظه پخش کرد.
بنابراین گزارش در روز دوشنبه 13 شهریور شبکه بین المللی خبر با هدف پوشش کامل تر و سریع تر اخبار ایران و سایر نقاط جهان 24 ساعته شد.
در ادامه یکشنبه 26 شهریور 91، شبکه رادیویی معارف چهاردهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و این مراسم با میلاد حضرت معصومه (س) همزمان شد.
بنابراین گزارش محمد حسین صوفی معاون از راه اندازی شبکه رادیویی کتاب خبر داد و در روز دوشنبه 27 شهریور 91، اعضای هیات رئیسه جدید شورای نظارت بر صدا و سیما انتخاب شدند.
به دنبال آن در روز چهارشنبه 29 شهریور داروی آثار تلویزیونی جشنواره رادیو و تلویزیون های اسلامی به اتمام رسید و در پایان "محمد میرکیانی" نویسنده بیش از 70 کتاب در جمعه 31 شهریور 91، 54 ساله شد./ي2

گزارش از الهه عليزاده.
برچسب ها: رادیو ، تلویزیون ، پرس ، تی وی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.