"فرهاد" در زمان شنيدن خبر جابه جايي خواهرش در بيمارستان بيشتر از گذشته با او همراه و همدل مي‌شود.

رضا يزداني، بايگر نقش "فرهاد" در مجموعه "دختران حوا" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: زماني كه وارد بازي در پروژه "دختران حوا" شدم 3 قسمت از سريال بيشتر نوشته نشده بود.
وي ادامه داد: ولي با توضيحات "حسين سهيلي‌زاده" كارگردان "دختران حوا" متوجه خيلي از پيچيدگي‌ها در نقش "فرهاد" شدم.
بازيگر نقش "فرهاد" تصريح كرد: "فرهاد" برادر دلسوز و همراه "نيكي" (تينا آخوندتبار) است كه بعد از اينكه "نيكي" متوجه جابه جا شدنش در دوران كودكي آن در بيمارستان شده بيش از پيش همراه خواهر خود مي‌شود.
يزداني با اشاره به فيلمنامه اين مجموعه گفت: در "دختران حوا" همه شخصيت‌ها از كنش و پيچيدگي خاصي بايد برخوردار باشند كه نويسنده نتوانسته آن را به خوبي پرداخت كند و اين اتفاق در 45 قسمت صورت نگرفته است.
اين بازيگر ادامه داد: ولي به لحاظ كلي و با توجه به فشردگي زمان فيلمبرداري مجموعه "دختران حوا" در 4 ماه اميدوارم اين كار مورد توجه مخاطبان قرار گيرد.
بازيگر نقش "فرهاد" اظهار داشت: كار با "حسين سهيلي‌زاده" كارگردان اين پروژه بسيار جذاب و قابل قبول است و من خوشحالم كه با او همكاري داشته‌ام.
يزداني با اشاره به تغييرات متن توسط بازيگران؛ گفت: در هر صورت اگر تغييرات و يا ايده‌ها در چهارچوب كار باشد "سهيلي‌زاده" به خوبي از آن استقبال مي‌كند.
وي با اشاره به زمان پخش "دختران حوا" ابراز داشت: پخش "دختران حوا" از دي ماه سال گذشته به پاييز امسال موكول شد و با توجه به زحمات تقسيم اين پروژه اميدواريم مخاطبان پي‌گير اتفاقات آن باشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار