"شما و سحر" (بزم انجم) برنامه ای هفتگی است که مخاطبان اردوزبان فراوانی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی رستم نادری یکشنبه هر هفته به مدت 40 دقیقه، میهمان منازل بینندگان اردوزبان شبکه است.

رستم نادری به استفاده از دو مجری در این برنامه اشاره کرد و گفت: آیتم پلاتوی مجری به صورت دو نفره و با حضور میهمان که اغلب از بازیگران سریال های در حال پخش سیما است، به روی آنتن می رود و در بعضی موارد نیز پخش گزارش از پشت صحنه تولیدات سازمان صدا و سیما و معاونت برون مرزی، جایگزین میهمان حضوری می شود.

وی معرفی برنامه های در حال پخش سیما و اعلام ساعت پخش آنها را از دیگر بخش های برنامه "شما و سحر" ذکر کرد و افزود: در آیتم دیگر این برنامه، ایمیل ها و پیامک های رسیده از مخاطبان خوانده شده و ارتباط زنده تلفنی با بینندگان برقرار می شود.

به گفته نادری، مسابقه فرهنگی یکی دیگر از آیتم های این برنامه است که طی آن سوالاتی با موضوع اطلاعات عمومی مذهبی و مناسبت های فرهنگی طرح می شود و مخاطبان برای شرکت در مسابقه، پاسخ های خود را از طریق ایمیل ارسال می کنند و هفته بعد برندگان معرفی می شوند.

رستم نادری در پایان اظهار کرد: در سری جدید برنامه "شما و سحر" (بزم انجم) کلیپ های جذاب با موضوعات مختلف مذهبی و فرهنگی تهیه و پخش خواهد شد.

شایسته درانی و اظفر کاظمی اجرای این برنامه را بر عهده دارند و زهرا فراهانی (دستیار تهیه)، محمد عظیم (مترجم همزمان)، ناهید انوری (گوینده متن) و میترا عباسی (تدوینگر) از دیگر عوامل تهیه و تولید "شما و سحر" هستند.

این برنامه یکشنبه هر هفته ساعت 15:00 به وقت تهران از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.
برچسب ها: شبکه سحر ، بزم انجم ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار