استاندار کرمان گفت: بر اساس ثبت آمار ورود و خروج مراکز شهرستان های استان کرمان از آغاز مرحله نخست سفرهای نوروزی تاکنون 900 هزار مسافر وارد این استان شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری ،اسماعیل نجار افزود: از این تعداد 520 هزار مسافر نوروزی از مراکز تاریخی، مذهبی و تفریحی استان بازدید و 318 هزار نفر نیز اقامت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سایر مسافران فقط از کرمان عبور کرده اند، گفت: بدیهی است برخی مسافران، عبوری باشند و بدون اقامت در کرمان به مقصد تعیین شده خود سفر می کنند.

استاندار کرمان، ادامه داد: ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی همه مراکز شهرستان ها و بخش های مهم و در مسیرهای مختلف استان، دایر شده است.

وی با قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از جمله میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری ها بویژه شهرداری کرمان، نیروی انتظامی و رسانه های گروهی مانند صدا و سیما و خبرگزاری ها گفت: آمادگی و هماهنگی بسیار خوبی بین دست اندرکاران این ستاد وجود دارد.

نجار افزود: بیشترین درصد اسکان در مدارس و اماکن فرهنگی و آموزشی بوده است.

وی تصریح کرد: هتل ها و مراکز اقامتی استان کرمان نیز با استقبال خوب مسافران روبرو شده است به طوری که همه هتل ها و مراکز اقامتی، پذیرای مسافران نوروزی هستند./س
برچسب ها: کرمان ، تسهیلات ، هماهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.