مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:کدام جنگنده‌ ايراني فرمانده نيروي هوايي آمريكا را به وحشت انداخت؟ و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


کدام جنگنده‌ ايراني فرمانده نيروي هوايي آمريكا را به وحشت انداخت؟



ویژگی مهم اين جنگنده، پشتیبانی نزدیك هوایی بوده و توانمندي‌هاي حمل و شلیك انواع راكت، پرتاب انواع بمب و موشك با سیستم رادار پیشرفته قابلیت مناسبی به آن داده است.



تلخ‌ترين خاطره استاندار آزدبايجان شرقي مربوط به زلزله ورزقان است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تجمع جنازه‌ها در روستای باج‌باج از توابع هریس و همچنین وجود جسدهای کودکان و مویه‌ مادران بر جنازه‌های کودکان‌شان از تلخ‌ترین صحنه‌هایی بود که در زلزله با آن مواجه شدم.


تصویب 783 مصوبه روستایی/ اختصاص 34 هزار میلیارد ریال به پروژه های روستایی
رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در طی سه دوره سفرهای هیئت دولت به روستاهای و مناطق محروم کشور 783 مصوبه به تصویب هیئت وزیران رسیده است.


اصلاح‌طلبان با 4 كانديدا وارد انتخابات مي‌شوند

 یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان حتما در انتخابات شرکت خواهند کرد زیرا اگر حضور نیابند دچار مرگ تدریجی می‌شوند و آنها با 4 كانديدا در انتخابات شرکت خواهند کرد.


بررسي آرايش سياسي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري

با توجه به شواهد موجود سطح جامعه، بعید به نظر می‌رسد که فضای کنونی جامعه بار دیگر به شعار‌های افراطی پاسخ مثبت دهد، مردم پس از اعتماد به شعار‌های صرف بدون برنامه و عدم کسب نتیجه حداقلی، این بار طبیعی است که از برنامه‌هایی استقبال کنند که از پشتوانه عملی و کارنامه موفقی برخوردار باشد.


توسعه پهنای باند اینترنت و شبکه ملی اطلاعات/ حل مشکل کارگزاران مخابراتی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حل مشکلات و مسائل مربوط به کارگزاران مخابراتی به سرعت در حال انجام است و همچنین در تلاش هستیم از پتانسیل علمی‌ای که در صحنه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد، استفاده کنیم.


3300 ایرانی در زندان‌های خارج از کشور/ آزادی سالانه 700 ایرانی زندانی

 وزیر امور خارجه گفت: هم اکنون نزدیک به 3300 زندانی به طور متوسط در زندان های خارج از کشور هستند و سالیانه 700 زندانی را آزاد می کنیم که بیشتر بخاطر اقدامات غیر قانونی در زندان به سر می برند اما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مربوط به آنها انجام خواهیم داد.


نگاهي به دبيرخانه سازمان ملل متحد

دبيرخانه سازمان ملل توسط يک دبيرکل سرپرستي مي‌شود و بيش از 20 معاون وقائم مقام او را در انجام وظايفش ياري مي‌کنند.


شهيد بابايي و مداد دولتي!



به او گفتم: پسرم! این مداد از اموال اداری است و با آن باید فقط کارهای مربوط به اداره را انجام داد. اگر مشق‌هایت را با آن بنویسی ممکن است در آخر سال رفوزه شوی. او چیزی نگفت. چند دقیقه بعد دیدم بی درنگ مشق خود را خط زد و مداد را به من برگرداند.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، سیاسی ، دوشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار