براي حمايت از کشاورزان، بايد با مديريت بازار دست واسطه ها را کوتاه کرد.

نصرالله احساني کارشناس کشاورزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: در فروش محصولات کشاورزي بايد نظارت کافي صورت گيرد تا توليدکنندگان متضرر نشوند.

وي ادامه داد: واسطه ها بسياري از محصولات کشاورزي را با قيمت بسيار پائين خريداري و در بازار با دوبرابر قيمت به فروش مي رسانند.

اين کارشناس کشاورزي افزود: در برهه اي از زمان سودجويان با انبار برخي از محصولات کشاورزي بازار را دچار آشوب و تشنج مي کنند.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه بيشتر زحمات را توليدکنندگان مي کشند، اما سود حاصل از توليد محصولات کشاورزي، نصيب واسطه ها مي شود.

وي خاطرنشان کرد: مديريت در بازار، يکي از اصول مهم و اساسي براي حمايت از توليدکننده و مصرف کننده و حذف واسطه ها است.

برچسب ها: بازار ، مدیریت ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار