مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: 650 امدادگر و داوطلب در نوروز 92 در خدمت مسافران نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / بهرام غیبی در بازدید از پایگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی درشهرستان خلخال اظهار داشت: امسال 650 امدادگر و داوطلب در خدمت مسافران نوروزی استان اردبیل هستند.

وی از فعالیتچهار پایگاه نوروزی در شهرستان خلخال خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌ها به ترتیب در خروجی، ورودی شهر خلخال، محور خلخالـهشتجین و محور خلخالـ اسالم و کوثر مستقر هستند و امکانات آمبولانس و ست خودروی نجات نیز در اختیار این پایگاه‌ها است.

غیبی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح استان و شهرستان‌ها در نوروز امسال بیش از 20 پایگاه راهنمای مسافران نوروزی، 20 خیمه نمازو 20 پایگاه بین شهری در سطح استان و شهرستان استقرار یافته و 650 داوطلب و امدادگر در خدمت مسافران نوروزی استان می‌باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در مورد امکانات خودرویی در ایام نوروزی نیز اضافه کرد: امسال 10 دستگاه خودروی ست نجات و 20 دستگاه آمبولانس در مواقع اضطراری در کنار این پایگاه‌ها و در خدمت مسافران در کلیه محورهای استان هستند.

وی بیان کرد: امسال تجربه جمعیت هلال‌احمر در سفرهای نوروزی بیشتر از سال‌های گذشته و با هدف مناسب‌سازی و ارتقای خدمات بوده که امکان خدمات‌رسانی بیشتری را برای مسافران نوروز خواهد داشت که تا 15 فروردین ماه ادامه داشته و در پایگاه‌های نوروزی، نقشه‌های راهنمای شهرهای استان، مناطق گردشگری، مسافت و راه‌های ارتباطی، مراکز اقامتی و رفاهی بین مسافران در حال توزیع است/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.