هکرها با نفوذ به ایمیل های شخصی مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا به اطلاعات جدیدی درباره حمله به کنسولگری این کشور در بنغازی لیبی دست یافتند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی ؛ چند روز بعد از آن که هکرها اعلام کردند به ایمیل شخصی یکی از دستیاران هیلاری کلینتون وزیر سابق امور خارجه آمریکا نفوذ کرده اند گروه دیگری از هکرها اعلام کردند به ایمیل یکی دیگر از افراد نزدیک به هیلاری کلینتون بنام جان دورو نفوذ کرده اند و محتوای این ایمیل ها اطلاعات جدیدی درباره حمله به سفارت آمریکا در بنغازی ارائه می کند.

براساس این گزارش، اوائل هفته جاری گروهی از هکرها محتوای ایمیل های برخی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا را درباره حمله مرگبار به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی منتشر کردند. محتوای این ایمیل ها نشان می دهد که مقامات آمریکا بعد از حمله مرگبار سپتامبر سال گذشته در بنغازی تلاش کرده اند میان این حمله و حملات تروریستی بعد از آن در منطقه ارتباط برقرار کنند.

محتوای این ایمیل ها که از سپتامبر سال 2012 تا فوریه امسال میان برخی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا و هیلاری کلینتون مبادله شده و در آنها درباره حمله به کسنولگری آمریکا و حوادث بعد از آن صحبت شده است نشان می دهد که حتی روز بعد از حمله بنغازی هم مقامات آمریکا و حتی سازمان ملل از این حمله و جزئیات کامل آن بی خبر بوده اند. محتوای این ایمیل ها نشان می دهد که احتمالا چند روز و یا شاید چند هفته طول کشیده است تا مقامات آمریکا از جزئیات کامل این حمله مطلع شوند.

کنار هم قرار دادن بخش هایی از این ایمیل ها نشان می دهد که مقامات آمریکا بعد از حمله بنغازی تلاش کرده اند گروه های شبه نظامی و گروه های اسلامگرا را در الجزایر به انجام این حمله متهم کنند.

                                      آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: هکر ، امریکا ، افشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار