شرکت اوغور تجارت ارس یک دستگاه آمبولانس به مرکز امداد و نجات منطقه آزا ارس اهدا کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، یک دستگاه آمبولانس مجهز به ارزش یک میلیارد ریال با اهداء شرکت اوغور تجارت ارس به جمع امکانات مرکز امداد و نجات ارس افزوده شد.

مسؤل گروه امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس در حاشیه برگزاری مانور آماده باش نیروهای امداد و نجات در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از مدیرعامل شرکت اوغور تجارت ارس نیز تقدیر کرد.

محبوب ابراهیمی افزود: گروه امداد و نجات و آتش نشانی منطقه آزاد ارس متشکل از هفت اکیپ متخصص 40 نفری با امکانات امدادی و آتشنشانی درنقاط حادثه خیز و جاده های مواصلاتی به صورت 24ساعته و سیار و ثابت حضور فعال خواهند داشت.

وی با اشاره به شعار گروه امدادی ارس که "هیچ وقت مسافرین نوروزی را درجاده ها تنها نخواهیم گذاشت" گفت: قدر شناسی وصداقت جزیی از زندگی ماست و ما همیشه قدردان محبت های ملت عزیز ایران اسلامی خواهیم بود.

مسؤل ایثارگران منطقه آزاد ارس از تجهیز مرکز امداد و نجات ارس به دو دستگاه آمبولانس ویک دستگاه خودروی آتشنشانی مجهز نیز خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی با دستور مدیرعامل سازمان در اسرع وقت تجهیزات لازم خریداری و به امکانات این مرکز افزوده شد.

مسؤل گروه امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس در این مراسم گفت: 581 ماموریت امداد و نجات و اطفاء حریق در سالجاری توسط مرکز امداد و نجات و آتشنشانی ارس صورت گرفته است.

محبوب ابراهیمی با اشاره به لزوم تجهیز این مرکز به امکانات روز دنیا جهت تامین امنیت جانی و مالی گردشگران و سرمایه گذاران گفت: مرکز امداد و نجات ارس با توجه به اینکه یکی از مجهزترین پایگاه های استان می باشد از اولین ساعات زلزله اهر و ورزقان در این مناطق ارائه خدمات کرد.

گفتنی است : در این مراسم مسؤلان کمیته های ستاد تسهیلات سفر حضور داشتند و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی سپاه ناحیه جلفا، گردان امام حسین و پادگان آموزشی قدر لوح با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تقدیر کردند./س

برچسب ها: اهدا ، دستگاه ، آمبولانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.